فرمانده سپاه ناحیه مهدیشهر:

خبرنگاران در تبیین گفتمان ولایت نقش بسزایی دارند

فرمانده سپاه ناحیه مهدیشهر گفت: امروز خبرنگاران و اصحاب رسانه در تبیین اندیشه ها و گفتمان ولایت در مسئله اقتصاد مقاومتی نقش بسزایی دارند.
کد خبر: ۸۷۲۴۸۲۳
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۳
به گزارش خبرنگار خبر گزاری بسیج در مهدیشهر، سرهنگ حسن ذوالفقاری در آئین تجلیل از خبرنگاران رسانه های شهرستان که در حسینیه ثارالله سپاه برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید خبرنگار محمود صارمی اظهار کرد: یکی از قشرهایی که در جامعه زحمت فراوان را متقبل می شوند و به چشم نمی آیند، اصحاب رسانه و خبرنگاران هستند.

ذوالفقاری خاطرنشان کرد: امروز خبرنگاران و اصحاب رسانه در تبیین اندیشه ها و گفتمان ولایت در مسئله اقتصاد مقاومتی نقش بسزایی دارند.

فرمانده سپاه مهدیشهر با بیان اینکه صادقانه بودن خبر و خبرنگار از نکات مهمی محسوب می شود که هر خبرنگار باید آن را رعایت کند، گفت: درستی و راستی در خبر و دوری از تشویش اذهان عمومی و صداقت در رسانه بسیار مهم و حائز اهمیت است.

وی افزود: یکی دیگر از ویژگی های خبرنگاران عادلانه بودن است و عدالت باید در خبررعایت شود.

ذوالفقاری همچنین گفت: خبرنگاران باید مواردی همچون دوری از منفعت های حزبی و گروهی ، پرهیز از جناحی عمل کردن، دوری از تخریب اقشار مختلف جامعه و تفسیر به رأی کردن و داشتن نقد منصفانه در تهیه و نوشتن خبر را سرلوحه کار خبری خود قرار دهند.

فرمانده سپاه مهدیشهر تصریح کرد: یکی از شغل های سخت در دنیای امروز خبرنگاری است که شاید به ظاهر خبر نوشتن سختی ندارد ؛ اما ایجاد خبر وفرصت گذاشتن برای تهیه اخبار در جامعه که بازتاب آن را عینا مشاهده می کنیم زحمت های فراوانی را به دنبال دارد.

وی خاطرنشان کرد: شجاعت و جسارت در عرصه خبرنگاری یکی دیگر از ویژگی های اصحاب رسانه است.

ذوالفقاری با تأکید بر اینکه خبرنگاران می توانند نقش مهمی در جامعه ایفا کنند، گفت: در زمان پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس واقعه جنگ را خبرنگاران به مردم اطلاع رسانی می کردند و در حقیقت اصحاب رسانه و عکاسان در انقلاب اسلامی نقش عمده ای را ایفا کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان مهدیشهر گفت: پیام رسانی امام سجاد (ع) وحضرت زینب(س)باعث ماندگاری کربلا شد واگر پیام رسانی اهل بیت نبود واقعه کربلا وعاشورا در همان زمان می ماند و امروز اثری از واقعه عاشورا نمی ماند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار