خبرهای داغ:
گروههای جهادی این ناحیه بیش از 2400 نفر روز در روستاهای مرغ، دنبی، پروانه و شهرستانهای تیران و کرون و سمیروم به فعالیت خواهند پرداخت.
کد خبر: ۸۷۲۴۸۴۰
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۹
امسال بیش از 2400 نفر روز بسیجی در اردوهای جهادی برخوار شرکت می‌کنندبه گزارش خبرگزاری بسیج؛ محمدرضا حق شناس مسئول بسیج سازندگی برخوار در حاشیه بازدید نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه برخوار با اشاره به شروع اردوهای جهادی در سطح شهرستان گفت: امسال گروههای جهادی ناحیه بیش از 2400 نفر روز در روستاهای مرغ، دنبی، پروانه و شهرستانهای تیران و کرون و سمیروم به فعالیت خواهند پرداخت.

حق شناس با اشاره به محورهای عملیاتی این اردوها تصریح کرد: فعالیت‌های بسیجیان در این اردوها بیشتر در عرصه های محرومیت زدایی، عمرانی، آموزشی، فرهنگی خواهد بود.

وی افزود: گروههای جهادی این شهرستان شامل 8 گروه محلی و 6 گروه دانشجویی می باشند که 5 گروه دانشجویی و 2 گروه محلی بیرون شهرستان مشغول فعالیت خواهند بود.
مسئول بسیج سازندگی برخوار گفت: در اردوهای جهادی بسیجیان با وضعیت زندگی در یک منطقه محروم در ابعاد مختلف فرهنگی، اعتقادی، معیشتی و بهداشتی آشنا شده و از طریق تلاش مخلصانه برای سازندگی در آن منطقه کوشش خواهند نمود.

وی با اشاره به طرح هجرت دانش آموزی شهرستان گفت: امسال طرح هجرت با حضور 1000 نفر روز دانش آموز بسیجی برگزار و 450 نفر در اردوهای یکروزه شرکت خواهند کرد.

در این بازدید علاوه بر حجت الاسلام اکبر طاهری مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه برخوار خبرنگاران صداوسیما و بسیج نیز حضور داشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها