به همت گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه زنجان:
یادواره شهدای روستای نصیر آباد بخش زنجانرود به همت گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه زنجان برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۲۴۸۴۳
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، یادواره شهدای روستای نصیر آباد بخش زنجانرود به همت گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه زنجان برگزار شد.

گفتنی است، یادواره شهدای روستای نصیر آباد بخش زنجانرود با حضور جانشین سپاه انصار المهدی استان زنجان، بخشدار بخش نیک پی، فرمانده سپاه ناحیه زنجان، مسئولین بنیاد مسکن شهرستان زنجان، مسئولین آب روستایی شهرستان زنجان و مسئولین دفتر مناطق روستایی استانداری زنجان از مسئولان برگزار شد.

لازم به ذکر است که به همت برگزاری این یادواره شهدا، مسئولان حضور یافته جهت رفع مشکلات مردمی با حاضران به گفت و گو پرداختند.

در این یادواره مسئول سازندگی ناحیه بسیج دانشجویی زنجان از آغاز اردوهای جهادی خواهران بسیج دانشجویی شهرستان های ابهر و خرمدره خبرداد و گفت: حدود 80 نفر از خواهران بسیج دانشجویی دفاتر شهرستان های ابهر و خرمدره در این اردوها حضور به هم رسانیدند.

کاظمی افزود: این اردوها در 7 روستا از روستاهای منطقه گرماب برگزار خواهد شد.

مسئول سازندگی ناحیه بسیج دانشجویی زنجان تصریح کرد: اردوی جهادی خواهران بسیج دانشجویی دفاتر شهرستان های ابهر و خرمدره، در عرصه های فرهنگی، آموزشی و عمرانی و به مدت 10 روز برگزار خواهد شد.

کاظمی از حضور گروه جهادی احمد متوسلیان در روستای ارهان ابهر خبر داد و خاطرنشان کرد: 16 نفر از برادران بسیج دانشجویی دانشکده پرستاری ابهر از ششم مردادماه به روستای ارهان اعزام شده اند.

وی در ادامه اظهار داشت: این جهادگران به مدت ده روز در خدمت اهالی این روستا خواهند بود.

کاظمی افزود: جهادگران با معاینه و انجام خدمات بهداشتی از جمله تست قندخون، فشارخون و آموزش نکات بهداشت فردی به اهالی روستا خدمت رسانی می کنند.

مسئول سازندگی ناحیه بسیج دانشجویی استان زنجان ادامه داد: علاوه بر خدمات بهداشتی، این جهادگران در عرصه عمرانی همچون رنگ آمیزی و بهسازی مدارس نیز برنامه هایی را اجرا خواهند کرد.

کاظمی مسئول سازندگی ناحیه بسیج دانشجویی استان زنجان امروز در گفت و گو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی بسیج دانشجویی استان زنجان از برگزاری اردوی جهادی در روستای الگزیر ابهر خبر داد.

وی با بیان این که 15 نفر از خواهران بسیج دانشجویی دانشکده پرستاری ابهر از دوم مرداد ماه به روستای الگزیر اعزام شده اند، ادامه داد: این جهادگران به مدت یک هفته در خدمت اهالی این روستا خواهند بود.

کاظمی افزود: جهادگران با معاینه و انجام خدمات بهداشتی از جمله تست قندخون، فشارخون، بهداشت دهان و دندان و آموزش نکات بهداشت فردی به اهالی روستا خدمت رسانی می کنند.

مسئول سازندگی ناحیه بسیج دانشجویی استان زنجان ادامه داد: علاوه بر خدمات بهداشتی، این جهادگران در عرصه آموزشی و فرهنگی نیز برنامه هایی را اجرا خواهند کرد.

کاظمی با اعلام خبر آغاز اردوهای جهادی استان زنجان تصریح کرد: اردوهای جهادی بسیج دانشجویی استان زنجان در تابستان 95 با اعزام 4 گروه آغاز شد.

وی افزود: دراولین گروه دست کم 50 نفر از خواهران و برادران بسیجی حوزه دانشجویی شهید زین الدین خدابنده حضور بهم می رسانند.

وی تصریح کرد: این دانشجویان در عرصه های فرهنگی و آموزشی ، اشتغالزایی و عمرانی به تلاش خواهند پرداخت.

مسئول سازندگی ناحیه بسیج دانشجویی استان زنجان در پایان خاطرنشان ساخت: این دانشجویان در روستاهای شین، گوران، آقبلاغ سفلی، قمشلو وچراغ مزرعه شهرسجاس ازتوابع شهرستان حضور بهم خواهند می رسانند.

گفتنی است، واحد سازندگی ناحیه بسیج دانشجویی استان زنجان از تمامی خیرین محترم استان زنجان در عرصه محرومیت زدایی دعوت به همکاری می نماید.

کمک های خیرین محترم در قالب محرومیت زدایی از مناطق محروم در عرصه های بهداشت، درمان، آموزش و عمرانی به کار گرفته خواهد شد.

خیرینی که تمایل به همکاری دارند، می توانند جهت کسب اطلاع بیشتر با شماره تماس 02433063313 تماس حاصل نمایند.

ارسال نظرات