دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گفت: امروز در جنگ نرم دشمن جامعه با یک هجمه عظیم بی حیایی و بی عفتی از سوی دشمنان مواجه است.
کد خبر: ۸۷۲۴۸۸۷
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، حجت‌الاسلام تاج‌آبادی روز گذشته در همایش دختران آسمانی ویژه دهه کرامت که توسط حوزه مقاومت بسیج خواهران الزهرا(س) که در سالن ورزشی سپاه ناحیه فراهان برگزار شد با اشاره به نقش جوانان در جامعه امروزی گفت: جوانان بهترین سربازان رهبر انقلاب هستند، تنها محبت داشتن به انقلاب کافی نیست باید به تقویت دینی اهمیت دهند.

وی افزود: برای افزایش ایمان به خدا باید مطالعاتمان را در اسرار آفرینش گسترش دهیم و در آیات زیبای قرآن تفکر و اندیشه کنیم و برای تقویت ایمان به هر چیزی، مطالعه پیرامون آن چیز مؤثر است.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی تصریح کرد: قرب و نزدیکی به وسیله تزکیه و تقوا حاصل می‌شود؛ حجاب و رعایت عفت در یک جامعه دستیابی به تزکیه و پاکدامنی است که در آیات قرآن نیز به آن تاکید شده است.

حجت‌الاسلام تاج‌آبادی تصریح کرد: جبهه کفر سعی دارد با نقشه های شوم به اهداف خود دست یابد و در این راستا جوانان انقلابی با بصیرت باید نقشه های شوم جبهه ضد انقلاب را نقش بر آب کنند.

وی با بیان جایگاه دحتران در اسلام افزود: دختران در کلام ائمه معصومین(ع) از جایگاه والا و ارزشمندی برخوردار هستند اما متاسفانه افرادی معاندانه با ایجاد شبهه در اذهان عمومی سعی در کمرنگ جلوه دادن این جایگاه رفیع دارند.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی تصریح کرد: دختران جامعه امروز بایستی با شناخت و الگوگیری از حضرت معصومه(س) در ترویج فرهنگ و سبک زندگی اسلامی تلاش کنند، تبیین شخصیت حضرت معصومه(ع) سبب انس و الفت و انگیزه بانوان و دختران برای الگوگیری از ایشان می‌شود.

حجت‌الاسلام تاج‌آبادی بیان کرد: امروز جامعه با یک هجمه عظیم بی حیایی و بی عفتی از سوی دشمنان مواجه شده که تنها راه مقابله با این هجمه، مزین شدن دختران به زینت حیا است.


انتهای پیام/

ارسال نظرات