خبرهای داغ:
فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: دشمن با استفاده از قدرت فضای مجازی خود به دنبال مدیریت و ایجاد شکاف بین حاکمیت و ملت است.
کد خبر: ۸۷۲۴۹۰۸
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی عصر امروز در نشست با مسئولان رسانه‌ها و خبرنگاران که در مجتمع بعثت کرمانشاه برگزار شد، با اشاره به اینکه رسانه به عنوان یکی از مؤلفه‌های قدرت در جوامع مختلف نقشی مؤثر دارد، عنوان کرد: در اتفاقاتی که در اروپا رخ می‌دهد تمام رسانه‌ها روی آن تمرکز می‌کنند اما در مقابل جنایات بزرگ و انسانی همچون بحرین و فلسطین خاموش می‌شوند زیرا رسانه‌ها در دست دولت‌های قدرتمند قرار دارد.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) به گستردگی رسانه و محبوبیت فضای مجازی و اینترنت در دنیای امروزی اشاره کرد و گفت: دلیل موضع‌گیری فضای اجتماعی علیه ایران این است که دشمن قصد دارد از قدرت فضای مجازی خود در جهت حاکمیت بر نظم اجتماعی موجود در جامعه ما به نفع خود استفاده کند و مردم نسبت به نظام خود بی‌تفاوت کند.

ریحانی با اشاره به اینکه بزرگترین هدف و راهبرد کنونی استکبار به سرکردگی آمریکا بی‍‎‌اثر کردن نقش شبکه‌های ملی و رسانه‌های داخلی با استفاده از امپراطوری رسانه‌ای خود است، افزود: بیشتر بیانات مقام معظم رهبری همواره بر حفظ حدفاصل ما با آمریکا و موضوع برجام تأکید دارد بنابراین نقش رسانه در این زمینه بسیار سنگین است.

وی با بیان اینکه رسانه وظیفه دارد روحیه حق‌طلبی و انقلابی مدنظر مقام معظم رهبری را به اوج خود برساند، اظهار کرد: هرچند رسانه‌ها نیز با اشتباهاتی روبه‌رو هستند امام مردم به رسانه‌های داخیل اعتماد دارند و آنها را به عنوان حق و فصل‌الخطاب قبول دارند.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با اشاره به اینکه رسانه‌های نسبت به آرمان‌های انقلاب و روشن نگه داشتن تنور آن وظیفه دارند، عنوان کرد: امروز فضا بسیار سنگین است و رسانه‌ها باید با آگاهی رصد کنند که صورت و سیرت جامعه هر دو انقلابی باشد.

وی با بیان اینکه امروزه استکبار با قدرت هالیوودی خود به دنبال از بین بردن بنیان خانواده‌هاست، گفت: با وجود اینکه فضا و هجمه فرهنگی، سیاسی و اجتمایع از طرف دشمن بسیار و امکانات ما کم است اما با داشتن روحیه حق‌طلبی همواره پیروز هستیم آنچنانکه بعد از گذشت 36 سال از انقلاب بخش زیادی از ملت در مسیر انقلاب قرار دارند.

ریحانی با اشاره به اینکه پیگیری و ایجاد فضای فکری برای تحقق اقتصاد مقاومتی نیازمند پول نیست، بیان کرد: چنانچه رسانه‌ها با یکدیگر متحد باشند در سفر مسئولان کشوری به راحتی می‌توانند پاسخ مطالبات خود را از آنها دریافت کنند و خواسته‌های آنها به سرانجام برسد.

وی یکی از موضوعات مهم در اقتصاد مقاومتی را اسراف عنوان کرد و گفت: امروز فضای اقتصاد مقاومتی بسیار گسترده است و 150 مورد بستر اقتصاد مقاومتی از بیان مقام معظم رهبری در زمینه فرهنگی همچون اسراف وجود دارد که رسانه‌ها می‌توانند با استفاده از قلم و بیان خود و بدون هزینه به آن بپردازند.

ارسال نظرات