خبرهای داغ:

برخورداری خبرنگاران بسیجی از حمایت های دفتر حقوقی سپاه

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: خبرنگاران عضو بسیج رسانه استان از این پس می توانند از خدمات دفتر حمایت حقوقی سپاه که در دادگستری مستقر است استفاده کنند.
کد خبر: ۸۷۲۴۹۱۰
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی عصر سه شنبه در گردهمایی خبرنگاران عضو بسیج رسانه که در مجتمع بعثت کرمانشاه برگزار شد؛ اظهار کرد: خبرنگاران عضو بسیج رسانه در صورتی که نیاز به مراجعه به محاکم قضایی پیدا کردند می توانند از خدمات حمایتی سپاه نظیر وکیل به صورت رایگان استفاده کنند.
وی تاکید کرد: سپاه از خبرنگارانی که قلم در راه حق زده و به فکر مردم هستند حمایت می کند.
سردار ریحانی با بیان اینکه مردم به خبرنگاران و اصحاب رسانه اعتماد دارند، گفت: بسیاری از مردم نوشته های خبرنگاران را فصل الخطاب می دانند و به مطالبی که در نشریات منتشر و در سایت های رسمی درج می شود اعتماد دارند.
فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) کرمانشاه خاطرنشان کرد: روی همین اعتماد نیز خبرنگاران باید قلم به دست مردم باشند و نه مدیران، هرچند که این موضوع راجع به خبرنگاران استان صدق می کند.
وی همچنین نقش رسانه ها را در تحقق اقتصاد مقاومتی بسیار مهم و تعیین کننده برشمرد و گفت: مطالبه حقوق مردم و جامعه و تشویق نهادهای مختلف برای اجرایی کردن این خواسته رهبری کاری است که رسانه ها می توانند در این برهه انجام دهند.
سردار ریحانی در پایان رسانه ها را در خط مقدم نبرد فرهنگی با دشمنان نظام دانست و گفت: رسانه های بصیرت مدار با قلم هایی که می زنند می توانند نقشه های دشمنان را خنثی کنند.
در پایان این مراسم از خبرنگاران عضو بسیج رسانه استان کرمانشاه با اهدای لوح و جایزه تجلیل شد.
ارسال نظرات