مسئول حوزه نمایندگی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) گفت : دشمن در نفوذ فرهنگی ،نفوذ سیاسی ،نفوذاقتصادی و ... برنامه ریزی دقیق و جدی دارد.
کد خبر: ۸۷۲۴۹۲۳
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان،حجت الاسلام جلیلیان در برنامه طرح ولایت در کرمانشاه و در گفتگو با افزود: با توجه به جنگ فرهنگی که دشمن علیه شروع کرده است می طلبد که جوانان به خصوص دانشجویان ما که افسران این جنگ فرهنگی هستند نسبت به مبانی و اهداف این تهاجم آشنا شوند و طرح ولایت می تواند در افزایش آگاهی و تقویت اعتقاد آنان به راهی که در پیش دارندموثر باشد.

وی گفت: اینگونه برنامه ها که توسط آیت الله مصباح مدیریت و با همکاری اساتید برجسته برگزار می شود بسیار به معرفت افزایی جوانان ما کمک می کند.

دشمن در نفوذ فرهنگی و جنگ نرم برنامه ریزی دقیق دارد+تصاویر

مسئول حوزه نمایندگی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) افزود: دشمن در نفوذ فرهنگی ،نفوذ سیاسی ،نفوذاقتصادی و ... برنامه ریزی دقیق و جدی دارد پس ما هم باید با برنامه ریزی و تقویت نیروی بسیجی خود به خوبی در مقابل این تهاجمات قرار بگیریم.

وی با اشاره به اینکه نعمت ولایت نعمت بزرگی است که باید قدر شناس این نعمت باشیم گفت : دشمن پی برده شما بسیجیان سرباز ولایت هستید پس لازم است شما به عنوان افسران جنگ نرم در مسائل روز بصیرت لازم داشته باشید .

دشمن در نفوذ فرهنگی و جنگ نرم برنامه ریزی دقیق دارد+تصاویر

ارسال نظرات