شرفی با اذعان به اینکه برخی ریاضت های اقتصادی را عامل پذیرش مذاکره می دانند، تصریح کرد: اکنون نیز ریاضت اقتصادی همچنان پابرجاست و دشمنان همچنان به دنبال تامین مناقع خود هستند.
کد خبر: ۸۷۲۴۹۷۳
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۴
غلامرضا شرفی نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی  خبرگزاری بسیج با اشاره به تذکرات چندی پیش امام خامنه ای درباره بدعهدی های آمریکایی ها در قضیه برجام، گفت: فرمایشات مقام معظم رهبری فصل الخطاب همه امور است.

وی با بیان اینکه بدعهدی و نیرنگ در ذات امریکایی ها است، ادامه داد: در هیچ زمان از تاریخ شاهد نبودیم که امریکا به تعهدات خود نسبت به طرف مقابل عمل کند و برای ما همین جای تعجب است که چرا دولتمردان به انها اعتماد کرده اند.

شرفی با تاکید براینکه سخن ما این است که نباید مصالح کشور را به اشتراک با دول اروپایی بگذاریم، ادامه داد: از متانت ایران است که تا اکنون در برابر رفتار غربی ها سکوت کرده است.

نماینده مردم آبادان با اشاره به اینکه وجود امنیت در کشوری که اطرافش همه جنگ و آتش است جای شکر دارد، ادامه داد: اکنون ایران اسلامی برای سایر حوزه های منطقه هم امنیت پدید آورده است.

وی با اظهار تاسف از اینکه دولتمردان در پای میز مذاکره دستاوردهای جوانان خود را به مذاکره گذاشتند، تصریح کرد: این اشتباه بزرگی بود چراکه امروز کشور می تواند به خود اتکا کند و تنها نیازمند برنامه ریزی اصولی در حوزه اقتصاد و سیاست است.

شرفی با اذعان به اینکه برخی، ریاضت های اقتصادی را عامل پذیرش مذاکره می دانند، تصریح کرد:  اکنون نیز ریاضت اقتصادی همچنان پابرجاست و دشمنان همچنان به دنبال تامین مناقع خود هستند.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: فرمایشات مقام معظم رهبری کاملا منطقی و برگرفته از امتحان های پس داده امریکا است و اگر امروز محکم بایستیم و در برابر امریکا مقاومت نشان دهیم آنها هیچ غلطی نمی توانند بکنند.
ارسال نظرات