حضور سفیران کریمه اهل بیت(س) در دلبران

سفیران حامل بیرق سبز کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س) امروز با حضور در شهر دلبران، از مردم این شهر دلبری کردند.
کد خبر: ۸۷۲۴۹۸۰
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سخن از بانویی است که همچون زینب(س) که برای قیام، قربانی داد و خورشید عاشورا را با صبرش تعریف کرد، او نیز با گام‌های پرحیاتش، به سرزمین کویری قم، حیات بخشید و در رگ ایرانیان، خون حمایت از ولایت را جاری ساخت.

بانویی که بارگاه زیباییش، پناهگاه دل‏های عاشقی است که در جمکران بیتوته می‌کنند و درشب‌های کویری قم، سر بر آستان حرم حضرت دوست می‌سایند و برای ظهور گل نرگس، دعا می‌کنند و از بانوی کرامت، برای شکوفه دادن درخت اجابت، استمداد می‌طلبند.

از فاطمه سخن می‌گویم؛ فاطمه‌ای که برادرش امام رضا (ع) او را معصومه نامید تا تفسیر معصومیت باشد و در قصه بلند مدینه تا مشهد، در انتهای تبلور به ضریب بالای ارادت به ولایت برسد.

و این روزها که جان‌های شیفته در جشن و سرور این دو خواهر و برادر نور باران است، دل‌های بیش از هر زمان دیگر شوق زیارت دارد، زیارتی که از بلندای تالار آیینه در قم به سمت ایوان طلای مشهد پر بکشد و خود را سبک‌تر از همیشه بیابد.

و چه سخت است برای آنان که با زمزمه نام قم و مشهد، چشمه اشکشان می‌جوشد و راه برایشان دشوار است تا خود را به صحن و سرای قم و مشهد برسانند....

اما چه آسان است برای خاندان کرم که دلدادگان خود را همواره به یاد داشته باشند...

امسال سومین سالی است که کاروان کریمه اهل بیت (س) در نقاط مختلف کشور، دلدادگان را به پابوس بیرقی می‌آورد که نام نامی فاطمه معصومه(س) بر آن نقش بسته است و چه زیبا، مامن آرامش دل‌های بی‌قراری می‌شود که دل در شوق زیارت دارند اما پای رفتنشان می‌لنگد.

مسوول کاروان کریمه اهل بیت (س) با بیان اینکه 70 کاروان در دهه کرامت به نقاط مختلف کشور اعزام شده‌اند، گفت: این کاروان ها در 300 شهر حضور می‌یابند.

حجت‌الاسلام احمد فیض‌اللهی افزود: با اجرای این طرح افرادی که شرایط حضور در حرم مطهر حضرت معصومه(س) را ندارند، در این ایام زائر بیرق سبز حرم حضرت معصومه(س) خواهند بود.

وی با بیان اینکه این سومین سالی است که این طرح اجرا می‌شود، ادامه داد: استقبال مردم از بیرق حرم حضرت معصومه(س) بسیار خوب بوده است که این نشان دهنده عشق و ارادت مردم به خاندان اهل بیت(ع) است.

این مسوول افزود: کاروان حامل بیرق حرم مطهر کریمه اهل بیت(س) طی دو روزی که میهمان شهرستان قروه هستیم، در قروه، قلعه، زندان قروه، بیمارستان شهید بهشتی و نیز در منزل تعدادی از شهدا حضور پیدا می‌کند.

ارسال نظرات