رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ماهنشان:
جوانان ورزشکار ماهنشانی در رشته فلوربال به اردوهای تیم ملی دعوت شدند.
کد خبر: ۸۷۲۵۰۴۴
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ماهنشان گفت: جوانان ورزشکار ماهنشانی نسبت به سال های گذشته با کسب مقام های برتر و دعوت به تیم های ملی از وضعیت مطلوبی برخوردار هستند و اخیرا هم از ورزشکاران ماهنشانی در رشته فلوربال به اردوهای تیم ملی دعوت شدند.

سید جمال موسوی افزود: در پی برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در رشته فلوربال ورزشکاران شهرستان ماهنشان که اکثریت تیم استان را در این مسابقات تشکیل می دادند به جهت درخشش خوب به اردوی تیم ملی فلوربال جهت حضور در مسابقات غرب آسیا که شهریور ماه در ژاپن برگزار خواهد شد دعوت شدند.

وی اظهار داشت: این اردو در دو مرحله در شهرستانهای قروه و قم برگزار می شود که در مرحله اول محمد کاکایی نیا از روز ۱۷ مرداد ۹۵ به شهر قروه اعزام و آقایان محمد صالح سعادتی و امیر رضا قنبری روز ۲۸ مرداد به شهر قم اعزام خواهند شد .

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ماهنشان گفت: لازم به ذکر است نزدیک پنج ماه است این ورزشکاران بطور مداوم در سالن اختصاصی در ماهنشان تمرین می کنند.

موسوی تصریح کرد: در پی برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در رشته دو میدانی مورخ ۱۲مرداد ۹۵ که در شهر کرد برگزار شد ، میلاد عجملو با اختلاف ۳ صدم ثانیه توانست به عنوان چهارم این مسابقات دست یابد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ماهنشان خاطر نشان ساخت: عجملو قهرمان استان در مواد ۱۰۰و ۲۰۰متر استان در سال گذشته بود.

ارسال نظرات