شهید قهاری سعید از چشم همرزمان؛

«پرده‌داران راز دوست» منتشر شد

روایت فتح کتاب «پرده داران راز دوست» روایت زندگی شهید سعید قهاری سعید را منتشر کرد.
کد خبر: ۸۷۲۵۰۷۹
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۳
به گزارش سرویس مدیریت ارتباطات و امور رسانه بنیاد فرهنگی روایت خبرگزاری بسیج ، روایت فتح کتاب «پرده داران راز دوست» روایت زندگی شهید سعید قهاری سعید را منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی موسسه انتشاراتی روایت، کتاب "پرده داران راز دوست" چهاردهمین جلد از مجموعه از چشم های انتشارات روایت فتح منتشر شد.

این کتاب شامل ۱۳ خاطره بلند از شهید قهاری سعید از چشم همرزمان شهید است که سید میثم موسویان آن را به تحریر درآورده است. تحقیق و پژوهش این اثر را آذزدخت داوری برعهده داشته است.

در قسمتی از کتاب می‌خوانیم:

عباسی گفت: «وقتی حاج‌­سعید خواست که لشکرکشی نکنیم، ‌ فهمیدیم می خواهد غافلگیرشان کند. یعنی این­که همه را یک­جا بفرستد آن دنیا. می‌­شد، ‌ با یک پی­‌ام­‌پی، یا چند تا آرپی­‌جی خانه را روی سر مبتدی خراب کرد. از تز حاج‌­سعید خیلی کیف کردم. به عبادی گفتم پسر به این می­‌گویند فرمانده. ولی چند دقیقه بعد دستوری داد که کفر همگی­‌مان درآمد. همه از دست حاج­‌سعید کلافه شده بودیم. از دل‌­رحمی­ و خداترسی­‌اش. وسط جنگ که جای این حرف‌­ها نبود.»

گفتنی است این دومین کتابی است که انتشارات روایت فتح درباره شهید قهاری سعید منتشر می کند. قبلا کتاب پرفروش «همسفر آتش و برف» در قالب رمان مستند از زبان همسر این شهید منتشر شده بود.

بر اساس این گزارش کتاب "پرده داران راز دوست" با شمارگان ۱۱۰۰ نسخه و با قیمت ۶۷۰۰ تومان روانه بازار نشر شد.
ارسال نظرات