یک فعال سیاسی مطرح کرد:

آقایان، آمریکا مظهر شرارت است و بس

فعال سیاسی استان اردبیل گفت: موافقان برجام بدانند که شرارت های آمریکا کاملاَ مشهود است و برجامی که آقایان از آن طرفداری می کنند سیاستی بزک شده و در واقع یک دوراهی ناگریز از سوی استکبار جهانی است.
کد خبر: ۸۷۲۵۱۰۴
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۵

علیرضا حسینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج کوثر با اشاره به اینکه نباید سیاست بزک شده آمریکایی ها را در خصوص برجام باور کرد گفت: آن طور که مشهود است مردم هنوز آثار برجام را در زندگی خود مشاهده نکرده اند؛ تجربه برجام نشان داد که نباید سیاست بزک شده آمریکایی ها را باور کنیم.

وی در ادامه با اشاره سخنان رهبر انقلاب ابراز کرد: همانطورکه رهبر انقلاب هم فرمودند هنوز هیچ گونه آثاری از برجام در معیشت مردم دیده نشده است؛ افرادی که سنگ مذاکره و توافقات برجام را به سینه می زنند بدانند کهشرارت های آمریکا کاملاَ مشهود است و برجامی که آقایان از آن طرفداری می کنند سیاستی بزک شده و در واقع یک دوراهی ناگریز از سوی استکبار جهانی است.

این فعال سیاسی اضافه کرد: آمریکا که این روز ها دایه مهربانتر از مادر شده! با ترفند های خود گاپ برخی از اشخاص را دزدیده است بطوری که پس از گذشت ماهها از بحث برجام و پسا برجام ضمن اینکه هیچ آثاری از بهتر شدن معیشت مردمی دیده نمی شود بلکه پیشتر هم بر تهدیدات و تحریم ها افزوده شده است؛ حال برخی ها ادعای صبر و شکیبایی بر نقش آفرینی برجام بر وضعیت اقتصادی جامعه را دارند!

فرماندار سابق شهرستان کوثر تاکید کرد: آثار جنایت های استکبار در هیروشیما و ناکازاکی و… هنوز وجود دارد و لازم است تا انسان های غافل و جاهل نگاهی به تاریخ آمریکا که نشان از باطن آنها دارد، داشته باشند، چرا که آدم عاقل و منطقی هرگز نمی تواند سر سازگار با‌آمریکا داشته باشد.

حسینی به ولایت فقیه، محور اصلی انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: همانطور که 37 سالِ انقلاب را با صلابت و با اقتدار سپری کرده ایم بایستی این الگو را در این عرصه از جهاد نیز حفظ کنیم وپشت سر رهبر فرزانه انقلاب حرکت کنیم چرا که اگر رهبر جامعه‌ای صالح باشد ولی مردم آن جامعه همراهنباشند دشمن نفوذ خواهد کرد.

وی با تاکید بر حمایت از تولید داخلی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز، افزود: راه نجات اقتصاد ایران اسلامی، رونق صنایع کوچک، بنگاه های زودبازده اقتصادی و حمایت از تولید داخلی با اتکا به اقتصاد مقاومتی است که در این زمینه می توان ثابت کرد که می توانیم بدون توجه به کشورهای خارجی، اقتصاد کشور را سامان بخشیم.

فعال سیاسی استان اردبیل در پایان خاطر نشان کرد: بحث اقتصاد مقاومتی، شاه کلید مشکلات اقتصادی کشور است و اگر اقدام و عملی از سوی دولت در راستای شکوفایی اقتصادی و اقتصاد مقاومتی صورت نگیرید همچنان در مشکلات اقتصادی دست و پا خاهیم زد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار