عضو شورای مرکزی جبهه مردمی استکبارستیزی به «بسیج» خبر داد
به همت جبهه مردمی استکبارستیزی همدان ،دومین همایش بزرگ " مرگ بر آمریکا" با عنوان «همه علیه استکبار» ،شنبه 23 مردادماه روز مقاومت اسلامی و شب میلاد امام رضا(ع) برگزار می شود.
کد خبر: ۸۷۲۵۱۳۱
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۷
علی روزبهانی عضو شورای مرکزی جبهه مردمی استکبارستیزی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به برگزاری دومین همایش بزرگ مرگ بر آمریکا، اظهار داشت:به همت جبهه مردمی استکبارستیزی همدان ،دومین همایش بزرگ " مرگ بر آمریکا" با عنوان «همه علیه استکبار» ،شنبه 23 مردادماه روز مقاومت اسلامی و شب میلاد امام رضا(ع) برگزار می شود.
 
روزبهانی افزود: در این همایش عزت الله ضرغامی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و از دانشجویان مسلمان پیرو خط امام پیرامون موضوع استکبار ستیزی و مقاومت اسلامی سخنرانی میکند و خواننده ی ارزشی حامد زمانی به اجرای زنده در این مراسم خواهد پرداخت.
 
وی تصریح کرد: این جبهه مردمی سال گذشته پس از برگزاری اولین همایش مرگ بر آمریکا که مورد استقبال ۱۰ هزار نفری مردم مومن و ولایتدار استان همدان قرار گرفت، تشکیل شد.
 
عضو شورای مرکزی جبهه مردمی استکبارستیزی افزود: این همایش همزمان با نماز مغرب و عشاء با امامت آیت الله محمدی، امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان برگزار می شود.

روزبهانی ضمن دعوت از همه مردم همدان در این مراسم خاطرنشان کرد: امیدواریم که مردم شریف همدان با حضور پر شور خود، برگ زرین دیگری در دفتر استکبار ستیزی مردم همدان را تحت زعامت امام خامنه ای  رقم بزنند.


برگزاری دومین همایش بزرگ مرگ بر آمریکا
ارسال نظرات