با هدف غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان:

آغاز اردوهای طرح هجرت 3 بسیج سازندگی در نیر

فرمانده سپاه ناحیه نیر از آغاز اردوهای طرح هجرت 3 بسیج سازندگی در مدارس این شهر خبر داد.
کد خبر: ۸۷۲۵۱۳۷
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر، مراسم افتتاحیه طرح هجرت 3 با حضور فرماندار، فرمانده سپاه ناحیه نیر، مدیر آموزش و پرورش شهرستان در مجتمع آموزشی و پرورشی شهید محمدزاده روستای ولی عصر (عج) نیر برگزار شد.

سرهنگ حسن دهقانی فرمانده سپاه ناحیه نیر در این مراسم هدف از اجرای طرح هجرت را غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان، کارآفرینی، تقویت حس مسئولیت پذیری و محرومیت زدایی دانست و اظهار کرد: در این طرح دانش آموزان به زیبا سازی مجتمع آموزشی و پرورشی شهید محمدزاده نیر خواهند پرداخت.

وی با اشاره به برگزاری طرح هجرت در سالیان گذشته از آمادگی کامل ناحیه مقاومت نیر برای اجرای هر چه بهتر طرح هجرت 3 با همکاری آموزش و پرورش خبر داد.

سرهنگ دهقانی افزود: اردوی طرح هجرت 3 بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر ترغیب دانش آموزان به کار و تلاش و پرکردن اوقات فراغت در تابستان طراحی شده است.

در این مراسم یوسف احمدی مدیر آموزش و پرورش نیر نیز با قدردانی از زحمات تمامی دست اندرکار و عوامل اجرایی، غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان، رشد و تعالی معنوی و اجتماعی دانش آموزان و حضور آنان در عرصه های فرهنگی و جهادی در راستای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی و در کنار آن یکی از راهکارهای عملی مقابله با تهدیدات نرم دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی ایران را از اهداف این طرح برشمرد.

وی افزود: در راستای ساماندهی فیزیکی و کالبدی فضاهای آموزشی شهرستان، امسال رنگ آمیزی و شاداب سازی مجتمع آموزشی و پرورشی شهید محمدزاده نیر در دستور کار طرح هجرت قرار خواهد گرفت، که جا دارد از همکاری و همراهی بسیج سازندگی سپاه ناحیه نی ، کمال تشکر و قدردانی داشته باشیم.

مدیر آموزش و پرورش نیر اظهار داشت: در کنار برنامه ها و فعالیتهای عمرانی برای دانش آموزان شرکت کننده در این طرح، برنامه های فرهنگی، دینی و ورزشی نیز در نظر گرفته شده است که امید است فعالیتهای این عزیزان هم چون سنوات گذشته منشاء خدمات در عرصه عمرانی و خدماتی ، بهسازی و مرمت مدارس واقع شود.

پخش کلیپ اجرای ویژه برنامه های فرهنگی و بازدید فرماندار شهرستان از این مجتمع از برنامه های جنبی این مراسم بود.

 
 
 
 
 

ارسال نظرات