کارشناس فرهنگی بندرلنگه گفت: در جامعه‌ای که رو به پیری می‌رود افزایش نسل جوان از اهمیت زیادی برخوردار است، پیشرفت و ترقی جامعه بستگی به نسل جوان آن جامعه دارد.
کد خبر: ۸۷۲۵۱۹۱
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان هرمزگان، صبح امروز کارگاه آموزشی افزایش جمعیت به مناسبت هفته کرامت و با هدف فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی خانواده‌ها در خصوص اهمیت این امر مهم با حضور جمعی از بانوان بسیجی شهرستان بندرلنگه برگزار شد.

کارشناس فرهنگی بندرلنگه در این کارگاه با گرامیداشت هفته کرامت اظهار داشت: مقام معظم رهبری نسبت به افزایش جمعیت و پیری جامعه کنونی هشدار دادند، بنابراین ما باید در این خصوص فرهنگ‌سازی انجام دهیم و مشکلات را که در آینده به واسطه پیری جمعیت برای جامعه پیش خواهد آمد را به مردم گوشزد کنیم.

مرضیه حیدرزاده افزود: در جامعه‌ای که رو به پیری می‌رود افزایش نسل جوان از اهمیت زیادی برخوردار است، پیشرفت و ترقی جامعه بستگی به نسل جوان آن جامعه دارد.

کارشناس فرهنگی بندرلنگه اضافه کرد: افزایش جمعیت تأثیرات مهمی را بر جامعه دارد که از جمله‌ آن جامعه از روال سستی و رکود به جامعه‌ای شاد و با نشاط تبدیل شده که با توجه به نیروی جوانی به دنبال کسب موفقیت‌های فراوان برای پیشرفت تمام سطوح جامعه هستند.

وی در پایان  تأکید کرد: مقام معظم رهبری در خصوص این امر مهم بارها تأکید فراوان داشتند اینکه با الگو گرفتن از زندگی پیامبران ، جمعیت جوانی را پرورش دهیم که هم برای خانواده و هم برای جامعه مثمر ثمر واقع شوند.

 

ارسال نظرات