به گفته مقام معظم رهبری راهگشای اصلی کشور در شرایط کنونی اقتصاد مقاومتی است، پس اقتصاد مقاومتی سرلوحه امور بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان است.
کد خبر: ۸۷۲۵۲۱۱
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان با تمسک به روایاتی از ائمه معصوم (ع) در خصوص رعایت عفاف و حجاب که لازمه جامعه اسلامی و از وظایف کارکنان بنیاد مسکن که نهادی انقلابی است اشاره کرد و نکاتی را نیز درخصوص تکریم ارباب رجوع بیان کرد .

همچنین در ادامه مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان ضمن ابراز رضایت از وضعیت عفاف و حجاب در بنیاد استان به موضوع تکریم ارباب رجوع اشاره کرد و گفت: در بنیاد استان همواره نحوه خدمت رسانی و برخورد کارکنان با مراجعین رصد میشود که نمونه آن صندوق های انتقادات و پیشنهادات مستقر در تمامی شهرستان ها و بخش پیشنهادات و انتقادات سایت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است.

حاجی زاده افزود: برخورد مناسب و تکریم مردم و انجام وظایف در چهارچوب قانون وظیفه تمامی کارکنان میباشد.

وی با اشاره به اینکه در شرایط کنونی اقتصاد مقاومتی باید سرلوحه امور قرار گیرد اظهار داشت: به گفته مقام معظم رهبری راهگشای اصلی کشور در شرایط کنونی اقتصاد مقاومتی است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان خاطر نشان کرد: بنیاد استان نیز در این مسیر حرکت میکند چرا که فعالیت شبانه روزی کارکنان بنیاد استان در انجام پروژه ها ،به حداقل رساندن زمان انجام پروژه ها،استفاده از انرژی خورشیدی در تامین برق، استفاده از اتوماسیون اداری و شبکه های کامپیوتری و صرفه جویی در تمام بخش های اداری در زمینه های مختلف همچون عدم استفاده ازکاغذ و حمایت از تولیدات داخلی با خرید محصولات ایرانی برای سازمان مثال های بارز این مقوله است.

در ادامه فرمانده پایگاه شهید خانمحمدی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، ضمن تقدیر از همکاری های لازم با این پایگاه، ثمره تلاش اعضای پایگاه را انتخاب پایگاه شهید خانمحدی به عنوان پایگاه بسیج نمونه در بین ادارات استان از سوی حوزه بسیج امام خمینی(ره) (فرماندهی بسیج ادارات استان ) دانست و گفت: کسب این رتبه نشان از عملکرد صحیح اعضای پایگاه می باشد.

نصیری افزود: پایگاه شهید خانمحدی در تمام زمینه های فرهنگی، اخلاقی، دینی به عنوان کمک و یاور بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان عمل می کند.

گفتنی است، جلسه شورای پایگاه شهید خانمحمدی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان با حضور حاجی زاده مدیرکل، حجت الاسلام مصطفوی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه، نجفی معاون پشتیبانی، هاشمی نژاد رییس اداره حراست، نصیری فرمانده پایگاه و سایر اعضا با محوریت موضوع اقتصاد مقاومتی، عفاف و حجاب، تکریم ارباب رجوع تشکیل شد.

ارسال نظرات