جانشین فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه به همراه مسئول بسیج سازندگی و بازرسی این ناحیه از اردوی جهادی حوزه مقاومت بسیج سه ثارالله که در روستای بکاول از توابع بخش رخ شهرستان تربت حیدریه در حال اجراست بازدید نمود.
کد خبر: ۸۷۲۵۲۱۳
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ پاسدار حسن فرستاده در این بازدید بیان داشت: در فرمایش مقام معظم رهبری داریم که " بسيج سازندگى و اين اردوهاى هجرت را قدر بدانيد. عشق و ایمان، بصیرت و همت؛ اینها ستونهای اصلی کار جهادی است" و نیز رهبر انقلاب در بیانی دیگر فرمودند " شما با عمل خودتان مردم را به ايمان، به اسلام، به دين دعوت مي‌كنيد.

وی افزود: از اين مهم‌تر، خدمتى است كه شما به خودتان مي‌كنيد؛ استعدادهاى درونى خودتان را فعال مي‌كنيد؛ به بالقوه‌هایى كه در وجود شما هست، فعاليت مي‌بخشيد؛ تجربه پيدا مي‌كنيد و با زندگى مردم آشنا مي‌شويد. مدرسه ای که قرار است برای یک سال تحصیلی جدید با محیطی تمیز تر و آباد تر پذیرای محصلان شود و به همت و تلاش بسیجیانی نیاز است که شاید حتی از این روستا نبودند.

لازم به ذکر است این اردوی جهادی از روز یکشنبه همین هفته با حضور 25 نفر از بسیجیان این حوزه در روستای بکاول که بسیار نیازمند به فعالیت در عرصه عمرانی مثل خانه عالم، حسینیه و در عرصه کشاورزی و اقتصادی و فرهنگی بود به اجرا در آمده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها