فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان نیشابور:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان نیشابور گفت: هدف از دست‌درازی به انقلاب، ترویج اشرافی‌گری است.
کد خبر: ۸۷۲۵۲۲۱
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سید علی‌اکبر حسینی در مراسم گرامیداشت شهدای مدافع حرم و شهدای پایگاه بسیج جندالله مسجد الهادی (ع) که در فرهنگسرای سیمرغ برگزار شد، اظهار داشت: بنا به گفته امام خامنه ای زنده نگه‌داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست و این راه نگهداری انقلاب اسلامی در اوج عزت است.

وی خاطرنشان کرد: عزت و اقتدار انقلاب اسلامی به‌واسطه این جان‌فشانی‌هاست که نتیجه مستقیم آن آرامش امروز ماست.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان نیشابور با اشاره به اتفاق‌های منطقه تصریح کرد: اگر در سرتاسر کشورهای اطراف خون بر روی زمین جاری است و فقط کشور ما در آرامش است، معنای بسیاری دارد، و به نظر می‌رسد هدف اصلی غربی‌ها و حامیان اصلی تروریسم‌ که با برنامه‌های خود کشورهای منطقه را به خاک و خون کشیدند، ضربه زدن به انقلاب اسلامی و ایران عزیز بوده و هست.

حسینی با تأکید بر اینکه برای زندگی در جزیره ثبات، باید قدر شهدا و ازخودگذشتگی آن‌ها را بدانیم، افزود: رمز استواری و امنیت کشور اخلاص، ایثار و ازخودگذشتگی است و تا زمانی که این ارزش‌ها بر جامعه حاکم باشد گزندی به انقلاب نخواهد رسید و حافظان اصلی کشور مردم هستند که باید این فرهنگ ایثار را حفظ کنند.

وی با اشاره به افشای فیش‌های حقوقی و عدم برخورد با آنها گفت: بعضی پس از دست‌درازی به انقلاب عنوان کرده‌اند که سهم خود را از انقلاب برداشته‌اند و برخی دیگر که به‌واسطه انقلاب به جایگاهی رسیده‌اند حرف از حکومت غیردینی می‌زنند، مردم باید جواب این‌ها را بدهند که به‌زودی خواهند داد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان نیشابور اشرافی گری را هدف همه این جریانات دانست و تأکید کرد: دشمن به دنبال ترویج اشرافی گری در جامعه است و تنها راه مقابله با آن فرهنگ ایثار و شهادت است.


ارسال نظرات
پر بیننده ها