علیرغم انتشار تصاویر برگزاری کنسرت مختلط در دانشگاه آزاد همدان
سید طه هاشمی گفت: تا الان بر اساس گزارشی که به من دادند من تکذیب می کنم ولی من گفته ام که بررسی کنند اگر خلافی باشد حتما برخورد می شود.
کد خبر: ۸۷۲۵۲۴۶
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۲
سید طه هاشمی معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: هیچ کنسرتی در هیچ کدام از واحدهای ما برگزار نشده اگر ما متوجه شویم که برنامه ای بوده و خلاف شئونات بوده حتما برخورد می شود.

وی افزود: طبق گزارشی که به ما دادند این برنامه جشن فارغ التحصیلی بوده و اتفاقا معاون دانشجویی فرهنگی ما هم آنجا حضور داشته و من هم خبر را شنیدم که در آنجا یک برنامه جشن فارغ التحصیلی برگزار شده و من از ایشان خواستم که گزارش کامل بدهند و ایشان گفتند مطلقا چنین بحثی نبوده است.

هاشمی اظهار داشت: ما در دانشگاه آزاد اسلامی در مورد بحث کنسرت های موسیقی و بحث اختلاط چون مورد تاکید مقام معظم رهبری است برنامه جدی و با نظارت دقیق را پیش می بریم هر جا هم اگر ببینیم تخلفی شده برخورد خواهد شد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج مبنی بر گزارشات رسیده از دانشجویان در مورد برگزاری کنسرت در دانشگاه آزاد همدان گفت: تا الان بر اساس گزارشی که به من دادند من تکذیب می کنم ولی من گفته ام که بررسی کنند اگر خلافی باشد حتما برخورد می شود.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: معاون فرهنگی دانشجویی خود استان در آنجا حضور داشته و در مورد جزئیاتش هم باید با آقای اسماعیلی مدیر کل فرهنگی اجتماعی دانشگاه آزاد صحبت کنید.


ارسال نظرات