توهین نماینده حامی دولت به مدیرمسئول کیهان در گفتگو با «بسیج»:
نماینده مردم تهران گفت: آقای خرازی بسیار انسان مودبی است اما وقتی طرف مناظره اش آقای شریعتمداری است باید با زبان خودش با آن صحبت کند تا آقای شریعتمداری مطالب ایشان را متوجه شود.
کد خبر: ۸۷۲۵۲۷۲
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۹
الیاس حضرتی نماینده مردم تهران در مجلس در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به مناظره هفته ی گذشته شریعتمداری و خرازی در برنامه نگاه یک، درباره ادبیات خرازی و توده ای خواندن شریعتمداری توسط خرازی، در سخنی عجیب اظهار داشت: به نظر شما در مقابل آقای شریعتمداری با زبان مودبانه صحبت کردن جواب می دهد!؟

وی ادامه داد: اگر طرف مناظره شما آقای شریعتمداری باشد باید با زبان خودش با او صحبت کنید وگرنه اصلا مناظره ای صورت نمی گیرد!

حضرتی خاطرنشان کرد: آقای خرازی بسیار انسان مودبی است اما وقتی طرف مناظره اش آقای شریعتمداری است باید با زبان خودش با آن صحبت کند تا آقای شریعتمداری مطالب ایشان را متوجه شود.

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: آقای خرازی سعی کرد با ادبیاتی که برای آقای شریعتمداری قابل فهم است با او صحبت کند؛ مناظره با شریعتمداری بهتر از این نمی شود!

وی افزود: خیلی از اصلاح طلبان حاضر نیستند که با آقای شریعتمداری دهن به دهن شوند چون آقای شریعتمداری جز توهین چیز دیگری بلد نیست!

حضرتی در پاسخ به این سوال که وقتی آقای شریعتمداری در جواب خرازی گفت که به بنده تهمت می زنید که کاسب تحریم هستم، حاضرم همه زندگی ام را با یکی از دوستان شما عوض کنم، اظهار داشت: بنده در این باره نظری ندارم، شما فقط از من بپرسید ادبیات آقای خرازی خوب بود یا نه!
ارسال نظرات