فرمانده تیپ37 سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل مطرح کرد:

گام بلند تیپ 37 سپاه اردبیل در راستای بهداشت محیطی

با توجه به این که محل احداث تیپ 37 سپاه حضرت عباس(ع) در مسیر جاده روستایی قرار دارد، بااین حال از امکانات شهری برخوردار نبود اما با تلاش مهندسین و مسئولین تیپ37 و ستاد مرکزی سپاه استان اردبیل، یکی از مشکلات اصلی پادگان تیپ37 که آب شرب بود با حفاری و انقال خط لوله آب به پادگان این مشکل حل شد.
کد خبر: ۸۷۲۵۳۲۱
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، فرمانده تیپ37 سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در سومین کارگاه تخصصی کشوری مهندسین بهداشت محیط که در اردبیل برگزار شد، ضمن تبریک ایام کرامت و میلاد باسعادت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت امام رضا علیه السلام و همچنین قدردانی از اکیپ تخصصی بهداشت و سلامت ستاد کل سپاه و نیروهای مسلح جهت حضور در کارگاه تخصصی کشوری اردبیل، اشاره ای به اقدامات اخیر تیپ 37 سپاه حضرت عباس(ع) در راستای بهداشت محیطی کرد و گفت: با توجه به این که محل احداث تیپ 37 سپاه حضرت عباس(ع) در مسیر جاده روستایی قرار دارد، بااین حال از امکانات شهری برخوردار نبود اما با تلاش مهندسین و مسئولین تیپ37 و ستاد مرکزی سپاه استان اردبیل، یکی از مشکلات اصلی پادگان تیپ37 که آب شرب بود با حفاری و انقال خط لوله آب به پادگان این مشکل حل شد.

سردار فرهنگ مستعد تصریج کرد: قبل از انقال آب از طریق لوله کشی، آب آشامیدنی پادگان از طریق تانکرها صورت می گرفت که خود، مشکلاتی را در زمستانها به همراه داشت که خوشبختانه در این امر مشکل آب آشامیدنی تیپ37 حل شد.

وی از دیگر اقدامات تیپ37 به گازرسانی اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه اردبیل در زمستانها از آب و هوای سرد و خشک شدیدی برخوردار می شود، توانستیم در گازرسانی به پادگان گامی بلند برداریم که حدود 2 سال است که از نعمت گاز در تیپ برخورداریم.

 

سردار مستعد توجه به مسئله بهداشت محیطی را امری ضروری دانست گفت: پادگان کورائیم تیپ 37 سپاه استان اردبیل از لحاظ خاک زراعی نیز بسیار نامناسب بود اما در جهت حفظ سلامت و بهداشت محیطی، خاک بخش هایی از پادگان با نظر کارشناسان مهندسین بهداشت داخل سپاه استان تعویض شد که این عمل نیز علاوه بر از نظر بهداشتی، از نظر زیباسازی محیط پادگان نیز موثر واقع شد.

وی در پایان افزود: در سال 92 شش هزار اصله نهال در تیپ 37 کاشته شد که مهمتر از آن، توجه به اصول نگهداری از فضای سبز می باشد که به اکیب های خاصی در پادگان سپرده شده است.

سید فرزاد بلندی سادات، خبرنگار خبرگزاری بسیج استان اردبیل
ارسال نظرات
آخرین اخبار