خبرهای داغ:
مدیر مرکز پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری قم مطرح کرد
مدیر مرکز پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری قم گفت: نخستین مانور آموزش ایمنی و مدیریت بحران ویژه شهروندان در بوستان علوی برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۷۲۵۳۳۱
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۱
برگزاری مانور زندگی در شرایط اضطراری در بوستان علوی قم
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، علی اکبر رحیمی اظهار کرد: نخستین مانور آموزشی ایمنی و مدیریت بحران با عنوان مانور شهروندی زندگی در شرایط اضطراری به همت مرکز پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری قم و کمیته فرهنگ شهروندی و همکاری سایر دستگاه‌های امدادی استان برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این برنامه آموزشی شهروندان به همراه خانواده‌های خود طی چند مرحله و به‌صورت عملی آموزش‌های ایمنی و مدیریت بحران از جمله آشنایی با حوادث و سوانح، کمک‌های اولیه و اطفاء حریق را فرا می‌گیرند.

رحیمی اضافه کرد: همچنین غرفه‌ها و کارگاه‌های آموزشی متعددی با موضوع مدیریت بحران تدارک دیده شده است که از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به برپایی کارگاه نقاشی و پخش انیمیشن با موضوعات مرتبط ویژه کودکان نام برد.

رحیمی ضمن اشاره به برگزاری این مانور آموزشی در روزهای پایانی مرداد ماه در بوستان علوی بیان کرد: برای نخستین بار در سطح استان آموزش‌های عملی در این سطح با همکاری دستگاه‌های اجرایی ارائه خواهد شد و در نظر داریم در آینده نیز اینگونه برنامه‌های آموزشی را در قالب کمیته فرهنگ شهروندی پیگیری و اجرا کنیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها