محمود قصاع گفت: بسیجیان عزیزی که دارای شرکت مستقلی که تحت عناوین شرکت دانش بنیان ثبت شده اند می‎توانند از تسهیلات صندوق نواوری و شکوفایی استفاده کنند.
کد خبر: ۸۷۲۵۳۳۲
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۲
محمود قصاع از مدیران صندوق نوآوری و شکوفایی و از اعضای شورای مرکزی سازمان بسیج مهندسین صنعتی کشور در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: این صندوق طبق قانون فقط می‎تواند به شرکت‎های حقوقی خصوصی یا تعاونی به شکل دانش بنیان خدمت رسانی بکند و به هیچ عنوان نمی‎تواند به نهادهای عمومی و دولتی امکانات مالی و یا تسهیلاتی را ارائه دهد.

وی با بیان اینکه بسیج، تاکنون به شکل مشخص متقاضی تسهیلات از صندوق نبوده است افزود: بسیجیان عزیزی که دارای شرکت مستقلی که تحت عناوین شرکت دانش بنیان ثبت شده اند می‎توانند از تسهیلات صندوق نواوری و شکوفایی استفاده کنند.

 قصاع در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار مبنی بر اینکه تا کنون چند شرکت بسیجی از تسهیلات صندوق استفاده کرده‎اند بیان داشت: متقاضیان چون در قالب شرکت و به شکل قانونی به ما مراجعه می‎کنند، طبیعتا وابستگی بسیجی را بیان نمی‎کنند اما با شناختی که ما داریم تعداد زیادی از این عزیزان بسیجی بودند که شرکت هایی را تاسیس کردند.

وی در خاتمه خاطر نشان کرد: از جمله شرکت‎هایی که مراجعه داشتند افرادی بسیجی در غالب شرکت  در مرکز رشد دانشکده شریف فعالیت دارند و هدایت اصلی این مجموعه ها را بسیجیان بر عهده دارند.

ارسال نظرات