خبرهای داغ:
فرمانده یگان ویژه استان قم گفت: سریال «بن‌بست» به همت یگان ویژه استان قم برای معرفی فعالیت‌ها و اقتدار یگان ویژه تولید شده که در هفته ناجا رونمایی می‌شود.
کد خبر: ۸۷۲۵۳۳۴
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۷
رونمایی از سریال «بن‌بست» در هفته ناجا/ یگان ویژه بازوی توانمند ناجا
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حسن رودباری آملی ظهر امروز در جمع خبرنگاران، با اشاره به نقش مهم رسانه‌ها در افزایش تعامل پلیس با مردم، اظهار کرد: در واقع رسانه‌ها به عنوان پل ارتباطی بین پلیس و مردم جایگاه ویژه ای در تأمین امنیت دارند.

وی لزوم همکاری سازنده رسانه‌ها با پلیس برای پیشبرد اهداف کشور تصریح کرد: باید با کمک و همراهی رسانه‌ها اعتماد به پلیس بیش از پیش در باورهای مردم ایجاد شود.

فرمانده یگان ویژه استان قم با بیان اینکه یگان ویژه به عنوان احتیاط در محدوده استان‌ها محسوب می‌شوند، گفت: یگان ویژه تهران مجموعه احتیاط کل کشور است و تمام کشور را پشتیبانی می‌کند.

وی یگان ویژه را بازوی توانمند ناجا دانست و گفت: در واقع این یگان در عملیات‌های واکنش سریع با بهره گیری از نیروهای جوان، پرانرژی و باهوش فعالیت می‌کند.

رودباری آملی با اشاره به مأموریت‌های اصلی یگان ویژه خاطرنشان کرد: کنترل اجتماعات غیرقانونی، رهایی گروگان، مبارزه با ترور و... از جمله مأموریت‌های این یگان بوده و وظیفه تأمین امنیت ورزشگاه‌ها نیز به این یگان سپرده شده است.

وی به عملکرد یگان ویژه به عنوان پشتیبان طرح‌های انتظامی اشاره کرد و با تاکید بر رویکرد اجتماعی مأموریت‌های این یگان گفت: در صورتی که مردم پشتیبان نیروهای مسلح باشند بسیاری از مأموریت‌های این مجموعه‌ها بهتر به نتیجه می‌رسد.

فرمانده یگان ویژه استان قم ارائه آموزش‌های آمادگی جسمانی، عملیاتی و علمی و بصیرتی را بخشی از فعالیت‌های این یگان عنوان و تصریح کرد: به دلیل اینکه بسیاری از مشکلات را می‌توان با اقدامات فرهنگی برطرف کرد به آموزش‌های علمی و بصیرتی توجه ویژه‌ای داریم.

وی برخورد قاطعانه با مجرمان را مورد تاکید قرار داد و با بیان اینکه آمادگی و اقدام و عمل به موقع جزو دلایل موفقیت این یگان است، افزود: تمام تلاش ما در مرحله نخست بازدارندگی و پس از آن تمام کنندگی با کمترین مشکل است.

رودباری آملی بخش‌های عملیاتی یگان ویژه را مورد توجه قرار داد و گفت: یگان ویژه در گام نخست به صحنه ورود پیدا می‌کند و پس از اخطار به مردم، مرحله عملیات برق آسا را در دستور کار دارد و پس از اتمام عملیات صحنه را تحویل یگان امداد می‌دهد.

وی با اشاره به برنامه‌های این یگان طی سال گذشته گفت: دیدار با مراجع عظام تقلید، خانواده‌های شهدا و ایثارگران و همچنین اهدای مستمر خون جزو برنامه‌های این یگان بوده است.

فرمانده یگان ویژه استان قم ارتباط سازنده یگان با دستگاه‌های مختلف را مورد توجه قرار داد و گفت: در همین راستا و برای معرفی فعالیت‌های یگان ویژه و اقتدار و تلاش این مجموعه، به همت یگان ویژه استان سریالی به عنوان «بن‌بست» در حال تولید است و به زودی در هفته ناجا رونمایی می‌شود.

وی همچنین از برگزاری یادواره هزار و 200 شهید فرماندهی یگان ویژه ناجا در 18 شهریورماه خبر داد و گفت: از استان قم نیز 12 خانواده شهید یگان ویژه شناسایی شده‌اند که در این یادواره شرکت خواهند کرد.

رودباری آملی با تاکید بر اینکه سعی داریم مهربانی توأم با اقتدار یگان ویژه را به مردم نشان دهیم، تصریح کرد: تمام تلاش ما خدمت به مردم و تأمین امنیت جامعه است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها