اعزام 180 نفر از خمين به مناطق عملیاتی غرب کشور

180 نفر از شهرستان خمين به مناطق عملیاتی غرب اعزام شدند.
کد خبر: ۸۷۲۵۳۳۶
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۹

به گزارش خبرنگار افتخاري بسیج، آنچه که امروز شاهد آن هستم اقتدار ایران در جهان است و اینکه اگر امروز حرفی برای گفتن در مقابل دیگر قدرت‌ها داریم به دلیل رشادت و ایثارگری رزمندگان و شهدا در دوران دفاع مقدس است که از ارزش‌ها و اصول‌های انقلابی به خوبی حراست کردند.

این کاروان 180 نفره متشکل از فرماندهان پایگاهها، سرگروههای صالحین و بدنه اعضای شورای حوزه‌ها و پایگاهها است که در قالب 4 دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی اعزام شدند.

این کاروان به جهت پاسداشت راه و روش و شیوه رندگی شهدا و به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی زائران ‏با ایثارگری ها و فداکاری‌های رزمندگان و شهدای هشت سال دفاع مقدس، به مناطق جنگی اعزام شدند.‏

در حال حاضر دشمن بیشترین هجمه فرهنگی خود را متوجه کشورمان کرده و چند صد شبکه خارجی ماهانه میلیون ‏ها دلار برای این مساله هزینه می کنند لذا حضور کاروان های راهیان نور در مناطق عملیاتی به نوعی تجلیل نسل جوان از فداکاری های رزمندگان دوران دفاع مقدس است.

هدف از این اعزام‌ها انتقال تجربیات نسل قدیم به نسل جدید است در واقع بیان خاطرات پرافتخار دوران دفاع مقدس که ریشه در مکتب عاشورا دارد منتقل خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار