خبرهای داغ:
همزمان با دهه کرامت برگزار شد؛

گفتمان دینی هسته های فرهنگی جوان دربندرترکمن

مسئول عقیدتی نیروی دریابانی بندرترکمن گفت: در پرتو عفاف وحجاب ،جامعه به آرامش وسعادت حقیقی رهنمون می شود.
کد خبر: ۸۷۲۵۳۴۳
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان، حجت الاسلام قنبر علی رحیم آبادی در این برنامه با تبریک دهه کرامت با اشاره به الگوگیری دختران از سیره ائمه معصومین خاصه حضرت فاطمه معصومه (س)اظهارداشت:دختران جامعه اسلامی برای رسیدن وسعادت با الگوگیری از سیره نبوی از جمله حضرت فاطمه معصومه (س)منشا پیشرفت وبالندگی در جامعه شوند.

وی تصریح کرد:توجه به سبک زندگی اسلامی یکی از ضرورت هایی است که متاسفانه در عصر کنونی کم رنگ شده است وبا احیای آن می توان به حل معظلات اجتماعی وفرهنگی در جامعه کمک کرد.

مسئول عقیدتی نیروی دریابانی بندرترکمن اذعان داشت:در عصر کنونی دشمن با تمام توان برای رسیدن به اهداف خود ،خانواده ها وخاصه سبک زندگی اسلامی را هدف گرفته تا با فروپاشی کانونهای گرم خانواده اهداف خود را عملی سازد لذا توجه به این نکته در زندگی امری راهگشاست.

رحیم آبادی ابراز داشت:مصرف گرایی، اسراف، ترویج زندگی های لوکس وتجملی واستفاده از محصولات خارجی یکی از مهمترین ماموریتهای غرب برای از بین بردن هویت فرهنگی جوامع اسلامی است لذا توجه به این مساله در سبک زندگی اسلامی وبه کار بردن فرامین دین مبین اسلام یکی از ضروریات عصر حاضر است.

وی با اشاره به فرهنگسازی عفاف وحجاب خاطر نشان کرد:توسعه فرهنگ عفاف وحجاب بیمه کننده جامعه است لذا در پرتو عفاف وحجاب ،جامعه به آرامش وسعادت حقیقی رهنمون می شود.

مسئول عقیدتی نیروی دریابانی بندرترکمن یادآورشد:توجه به آموزه های دینی والگوبرداری از سیره معصومین یکی از مهمترین وظایفی است که جوانان امروز خاصه دختران وپسران با توجه به آن می توانند سلامت وسعادت جامعه را تضمین کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها