مسئول معاونت بازرسی سپاه روح الله ایثار، شهادت‌طلبی و ولایی بودن را از ویژگی‌های پاسدار نمونه دانست و گفت: از ویژگی‌های اصلی سپاه پاسداران مکتبی، انقلابی و مردمی بودن است.
کد خبر: ۸۷۲۵۳۴۵
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۹

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، سرهنگ پاسدار بیگ‌محمدی در جلسه فرهنگ نهادی با موضع شایستگی‌های پاسداری در سپاه محلات با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی گفت: سپاه نهادی انقلابی و از تدابیر به جای حضرت امام خمینی(ره) است.

وی افزود: سپاه بهترین گزینه برای حفظ انقلاب اسلامی و دستاوردهای این انقلاب است و در نهایت برای تکیمل کردن این نهاد انقلابی نهاد نمایندگی ولی‌فقیه را در سپاه به عنوان ستون سپاه مطرح کردند.

مسئول معاونت بازرسی سپاه روح الله با اشاره به تاکیدات مقام‌معظم رهبری درباره ارتقاء معویت در میان سبزپوشان سپاه پاسداران تصریح کرد: مقام‌معظم رهبری عملکرد نظامی در سپاه پاسداران را خوب ارزیابی کردند ولی باید موضع معنویت در سپاه بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

سرهنگ پاسدار بیگ‌محمدی با اشاره به شایستگی‌های پاسداری گفت: شایستگی‌های پاسداری به دو بخش مدیریت و معنویت تقسیم می‌شود، مدیریت در زمان و بهره‌گیری از آن به بهترین نحو ممکن باید مورد توجه باشد پاسداران باید به ابلاغیات تسلط کامل داشته تا در امور جاری دچار کمبود زمان نشود .

وی افزود: پاسداری که میخواهد از آرمانهای رهبری و امام راحل پیروی و حفاظت کند باید از مسائل معنوی غفلت نکند، باید تمامی بِعدهای معنویت را در نظر بگیرد.

مسئول معاونت بازرسی سپاه روح الله تصریح کرد: آگاهی نسبت به امور مختلف جامعه، داشتن سواد رسانه‌ای از ملزومات یک پاسدار است تا بتواند امور فرهنگی را رصد کرده و با تجزیه و تحلیل با هجمه‌های فرهنگی مبارزه کند.

سرهنگ پاسدار بیگ‌محمدی ادامه داد: عشق به رهبری و پرداخت خمس، ارتباط با مسئولین، شناساسی و رصد شهرستان، مشورت با افراد مجموعه،نظم و انظباط، قناعت و صرفه جویی، رابطه با مردم، انفاق، مبارزه با نفس، از خود گذشتگی و انقلابی بودن از جمله شایستگی‌های پاسدار است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: یک پاسدار همیشه در حال نبرد است، نبرد فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، رزمی بنابراین باید همیشه آماده و آگاه به امور جامعه باشد تا در لحظات حساس با آگاهی کامل در صحنه حاضر شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات