خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانش آموزی شهرستان اردستان:
مسئول بسیج دانش آموزی شهرستان اردستان گفت:۱۵۰ نفر از دانش آموزان در اردوهای جهادی یک و هفت روزه در شهر اردستان شرکت کرده اند.
کد خبر: ۸۷۲۵۳۶۱
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان مسئول بسیج دانش آموزی شهرستان اردستان گفت:۱۵۰ نفر از دانش آموزان در اردوهای جهادی یک و هفت روزه در شهر اردستان شرکت کرده اند.

حسین صادقی حداد با بیان اینکه اردوهای جهادی دانش اموزی شهرستان اردستان به صورت یک و هفت روزه برگزار می شود اظهار کرد: اردوهای جهادی یک روزه با شرکت ۹۰ نفر دانش آموز در روستاهای محروم و اردوهای جهادی هفت روزه ویژه مدارس شهر اردستان با شرکت ۶۰نفر دانش آموز دختر و پسر برگزار می شود.

وی با بیان اینکه در اردوهای جهادی ۷روزه نسبت به تعمیر و رنگ آمیزی مدارس، بهسازی، زیباسازی، و بازسازی هفت آموزشگاه این شهرستان اقدام می شود خاطرنشان کرد: سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل مهمترین موضوعی است که در بسیج دانش‌آموزی پیگیری می‌کنیم تا بتوانیم نسل سوم و چهارم انقلاب را به خوبی تربیت کنیم.

صادقی با بیان اینکه طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب باید برای غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان برنامه ریزی جامعی صورت گیرد افزود: این اردو‌ها می‌تواند گام موثری در این جهت و آشنا کردن جوانان با مفاهیم کار، تلاش، سازندگی، تقویت روحیه ایثار، گذشت و مشارکت جمعی وخدمت به هم نوع تاثیر گذار باشد.

مسئول بسیج دانش آموزی شهرستان اردستان تاکید کرد: باید به قشر دانش‌آموز به عنوان یک سرمایه و ثروت عظیم انسانی و استفاده مطلوب از آن توجه ویژه‌ای شود که برگزاری چنین اردوهایی می‌تواند آنان را برای ورود به بازار کار آماده کند.

فرمانده  حوزه دانش اموزی شهید فهمیده درپایان با بیان اینکه این طرح تاکنون نتایجی پربار و شکوفایی به همراه داشته است گفت: امیدواریم در این طرح عظیم توانسته باشیم به منویات رهبر معظم انقلاب جامه عمل پوشانده و به جامعه اسلامی خدمتی در خور شایسته کرده باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها