خبرهای داغ:
همزمان با هفته دولت 3مدرسه در شهر وروستاهای بندرترکمن افتتاح وبه بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۸۷۲۵۳۶۲
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان، مسعود بیدل نامنی در بازدید از 2مدرسه خیرساز درروستاهای بندرترکمن با اشاره به این خبر گفت:همزمان با هقته دولت 2مدرسه خیرساز در روستاهای اورکت حاجی وآرخ کوچک وهمچنین یک مدرسه در بندرترکمن به بهره برداری می رسد.

وی تصریح کرد:آغازساخت مدارس خیرساز در روستاها ی اورکت حاجی وآرخ کوچک ،تابستان سال گذشته آغاز شده وانشاالله امسال در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

رئیس آموزش وپرورش بندرترکمن با اشاره مدارس خیرساز در روستاهای اورکت حاجی وآرخ کوچک ابراز داشت:این مدارس 3کلاسه بوده که با مشارکت خیرگرانقدرسید محمدموسوی واداره کل نوسازی مدارس استان مراحل پایانی کار خود را می گذراند.

وی همچنین با اشاره به مدرسه در حال ساخت واقع در خیابان استقلال بندرترکمن خاطر نشان کرد:این مدرسه که با همکاری اداره نوسازی مدارس در حال ساخت است شامل پایه راهنمایی وابتدایی وویژه پسران بوده که مراحل پایانی کار خود را سپری می کند که در هفته دولت به افتتاح وبهره برداری برسد.

رئیس آموزش وپرورش بندرترکمن با بازدید از مدارس در حال ساخت از نزدیک در جریان روند امور ومسایل ومشکلات پیرامونی پایان کارقرار گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها