خبرهای داغ:
مدیرکل حج و زیارت استان کرمانشاه گفت: ثبت نام برای اعزام به مراسم اربعین حسینی (ع) تنها از طریق سامانه 'سماح' امکان پذیر است و این سامانه تا 48 ساعت قبل از روز اربعین فعال خواهد بود.
کد خبر: ۸۷۲۵۴۲۷
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، رضا نجفیان روز چهارشنبه در جلسه ستاد برنامه ریزی و هماهنگی اربعین حسینی که در سرسرای جلسات استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: کار ثبت نام از زائرین حسینی (ع) از شنبه گذشته آغاز شده و تا 28 آبان ادامه دارد.
وی خاطرنشان کرد: سازمان حج و زیارت مسئولیت پذیرش و اعزام زائرین را برعهده دارد و از زمانی که گذرنامه فرد مهر می خورد تحت پوشش بیمه قرار می گیرد.
نجفی همچنین بر جلوگیری از فعالیت دفاتر گردشگری غیرمجاز که کار ثبت نام از زائرین را انجام می دهند تاکید کرد و گفت: افراد برای اعزام به عتبات عالیات باید تنها در سامانه سماح ثبت نام کنند.
مدیرکل حج و زیارت استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: تاکنون استان های آذربایجان غربی و کردستان درخواست اعزام زوار خود در ایام اربعین حسینی از استان کرمانشاه اعلام کرده اند.
وی در ادامه و با تاکید بر اینکه برای برگزاری مطلوب مراسم اربعین باید از هم اکنون برنامه ریزی کرد، گفت: تجربه های چند سال اخیر می تواند به ما در اعزام زائرین با حداقل مشکلات کمک کند.
نجفی در پایان اظهار کرد: سال گذشته استان کرمانشاه مسیر اعزام زائران 9 استان کشور بود و در مجموع برای 65 هزار نفر ویزا صادر شد.
ارسال نظرات