خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: یکی از مربیان طرح صالحین سپاه کلیبر در آیین گرامیداشت دهه کرامت این شهرستان از دختران به عنوان مرواریدهایی یاد کرد که باید در صدف عفاف مصون بمانند و حجاب را به عنوان سنگر دفاعی در مقابل هجمه های فرهنگی دشمنان بدانند.
کد خبر: ۸۷۲۵۴۷۰
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، پناهی با تاکید به افزایش آگاهی و بصیرت دختران، گفت: دختران نباید در تله های صیادان آلوده جامعه بیفتند و باید حجاب و عفاف خود را در هر شرایط زمانی و مکانی حفظ کنند چراکه زینت زن حفظ حجاب است و دین مبین اسلام همه بانوان را به رعایت حجاب فرا خوانده تا در مقابل وسوسه های شیطانی مصون بمانند.

وی با بیان اینکه متاسفانه بسیاری از مردم و خانواده ها بین محرم و نامحرم فاصله و حریمی قائل نمی شوند، افزود: این ندانم ها مشکلات فراوانی به بار آورده ولی باز هم بی تفاوت از کنار آن رد می شونددر حالی که یک بانوی مسلمان باید براساس آموزه های قرآنی در بحث رعایت حریم ها دقت کند.

پناهی خاطرنشان کرد: محدودیت در مقابل چشم نامحرم یک افتخار است و مایه عصمت وکرامت زن می شود بنابراین باید این محدودیت را با جان و دل پذیرا باشیم تا همانند در گران بها همیشه عزیز و پر بها بمانیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها