خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: به دنبال افتتاح طرح های عمرانی شهرداری، چهار طرح عمراني شامل؛ خيابان شهداي مدافع حرم(مسير حسيني) و جاده سلامت، ساختمان اداري شهرداري، مجتمع بزرگ رفاهي- خدماتي(تالار شهر) و شهربازي منطقه گردشگري قره‌كهريز بزودي در شهر خامنه افتتاح خواهند شد.
کد خبر: ۸۷۲۵۴۷۳
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، فاز نخست طرح ساخت خیابان شهدای مدافع حرم شامل جدول‌گذاری با هدف هدايت آب‌هاي سطحي و انتقال آب از رودخانه گيوه دره به منظور آبياري باغات، تسطيح و هچنين اصلاح سیستم روشنایی اين مسیر، در سال ۹۴ انجام يافت.

فاز دوم این طرح از ابتدای سال جاری در دستور کار شهرداری قرار گرفت که به دنبال آن تكميل جدول‌كشي، تسطیح، زیرسازی و آسفالت مسیر مذكور و همچنين نصب ادوات ورزشي جاده سلامت انجام شد که این طرح در ضلع غربي ميدان دانشگاه با اعتباری بیش از دو میلیارد ریال اجرا شده و هم اكنون در آستانه افتتاح قرار دارد.

طرح ساخت شهربازي قره‌كهريز با اعتباري بیش از سه ميليارد ريال توسط شهرداری خامنه و با مشارکت بخش خصوصی با هدف ایجاد مکانی مناسب برای گذراندن اوقات فراغت و تفریحات سالم برای همه مردم منطقه و جذب گردشگر و ایجاد منابع درآمدی پایدار برای شهرداری، در محل منطقه گردشگری قره کهریز در دست اجرا بوده و در ایام هفته دولت سال جاری افتتاح خواهد شد.

طرح ساخت و نوسازی ساختمان اداری با اعتباري بالغ بر سه ميليارد ريال از اردیبهشت ماه سال ۹۴ آغاز و هم اکنون با پیشرفت فیزیکی 8۰درصدی در محل ساختمان فعلي شهرداري در دست اجرا بوده و امید است به زودي شاهد افتتاح و بهره‌برداري از اين طرح باشيم.

طرح ساخت مجتمع رفاهي- خدماتي تالار شهر به عنوان بزرگترین پروژه شهری سال‌های اخیر شبستر، با اعتباري بالغ بر 20ميليارد ريال در چهار طبقه و با زیربنای نزدیک به ۲۰۰۰ مترمربع و کاربری‌های ‌رفاهی، خدماتي و اقامتی در محل بلوار امام خمینی(ره) شهر خامنه و بالاتر از منطقه تاریخی چنار با پیشرفت فیزیکی 90درصد در دست اجراست و امید می رود در کمترین زمان ممکن پس از تجهیز، شاهد افتتاح آن باشیم.

وجود ۶ واحد سوئیت اقامتی هریک به متراژ حدودی ۶۰ مترمربع در مجموعه مهمانسرا و وجود تالار، آمفی تئاتر، رستوران و غذاخوری از جمله مزايا و امکانات اين تالار مي‌باشد.هزینه ساخت اين طرح از محل اعتبارات داخلی شهرداری و کمک‌های خیرین بزرگوار تأمین شده است.

ارسال نظرات