خبرهای داغ:
فرمانده سپاه مرند:

ایجاد همدلی در جامعه از مهم ترین وظایف اصحاب رسانه است

خبرگزاری بسیج: فرمانده سپاه مرند در نشست خبری خود با تشریح برنامه های دهه کرامت و حضور پرچم و خادمین امام رضا(ع) در این شهرستان، گفت: ایجاد وحدت و همدلی در جامعه از مهم ترین وظایف اصحاب رسانه است .
کد خبر: ۸۷۲۵۵۰۵
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۵:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، جواد قهرمانزاده رسالت خبرنگاران را به رسالت پیامبران تشبیه کرده و افزود: خبرنگار با چشم بیدار باید در صحنه های مختلف حضور به هنگام داشته باشد و با مشاهده عینی رویدادها بکوشد مردم را در جریان حقایق و واقعیت ها قرار بدهد و این همان کار و ماموریتی است که پیامبران ما انجام می دادند و می توان گفت کار خبرنگاران شبیه رسالت پیامبران است .

وی با اشاره به نقش اصحاب رسانه، ایجاد وحدت و همدلی را از مهم ترین وظایف آن ها دانست و تاکید کرد: پيشوايان ما با تعابيري زيبا و گويا، ضرورت وحدت و همدلي در جامعة اسلامي را گوشزد كرده‌اند و با رفتار وحدت آفرينشان، بر این امر مهم صحه گذاشته‌اند و ما هم به تاسی از آن ها باید در این مسیر حرکت کرده و با ایجاد و توسعه و گسترش یکپارچه وحدت در بین جوامع و مذاهب اسلامی در مقابل توطئه های دشمنان نظام و اسلام بایستیم.

قهرمانزاده در بخش دیگری از سخنان خود به اهداف جریان های تکفیری اشاره و بیان کرد: هدف جریانات تکفیری تضعیف جوامع اسلامی بوده و ما باید در این راستا با تبلیغ و ترویج ظرافت های خاص دین مبین اسلام، چهره اسلام ناب محمدی را گسترش داده و به همه نقاط جهان معرفی کنیم.

وی به مهم ترین برنامه دهه کرامت با عنوان زیر سایه خورشید اشاره و اظهار داشت: برنامه زیر سایه خورشید با هدف ارتقای معرفت دینی و ایجاد شور و نشاط معنوی در شهرستان و ایجاد بستری برای ارتقای معرفت و دلبستگی مردم به ساحت ائمه هدی(ع) به ویژه امام رئوف(ع) در مرند اجرا می شود.

وی خادمین علی ابن موسی الرضا(ع) در گلزار شهدا، دیدار خادمین با خانواده شهدای مدافع حرم، برافراشتن پرچم متبرک حرم رضوی در میدان حضرت معصومه و حضور خادمین در منطقه محروم استمز را از جمله برنامه های اجرایی این سپاه بیان کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها