خدمت رسانی 130 جهادگر دانشگاه علوم پزشکی کرمان

130 دانشجوی بسیجی جهادگر دانشگاه علوم پزشکی کرمان از اول شهریورماه به مدت یک هفته در قالب 5 گروه دندانپزشکی، 2 گروه پزشکی شامل متخصصین زنان، اطفال و داخلی و همچنین 2 گروه آموزش سلامت و فرهنگی جهت آموزش موارد سلامت و بهدا ...
کد خبر: ۸۷۲۵۵۴۵
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان،  جلسه برنامه ریزی اردوهای جهادی شهرستان راور با حضور فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و بخشداران مرکزی و کوهساران راور و اعضاء بسیج د‌انشجویی دانشگاه علوم پزشکی استان برگزار شد.

در این جلسه سید حسن میرصادقی ضمن گرامیداشت دهه کرامت گفت: اردوهای جهادی با روحیه بسیجی که دارند می توانند برای عمران و آبادی در مناطق محروم و همچنین با فعالیت های آموزشی و فرهنگی در این مناطق فرصت خوبی برای کار و تلاش باشند و باید از این پتانسیل بخوبی استفاده کرد.

فرماندار راور بیان کرد: تاکنون یک گروه از دانشگاه جامع علمی کاربردی استان در قالب فعالیت های فرهنگی در بخش کوهساران بصورت یک هفته فعالیت داشته که در پایان کار خود مراسم یادواره شهدای بخش کوهساران را نیز برگزار کردند.
وی تصریح کرد: دومین گروه، دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی استان هستند که قرار است در بحث بهداشت و درمان در شهرستان حضور داشته باشند.

میرصادقی افزود: با توجه به محرومیت منطقه و مشکلات بهداشتی و درمانی شهرستان فرصت خوبی است تا در این خصوص به افراد محروم خدمات بهداشتی و درمانی ارائه شود که ضمن بررسی و مطالعه مشکلات و شناسایی آسیب ها در جهت رفع مشکلات روستاها و مناطقی از سطح شهرستان فعالیت خواهند کرد.
فرماندار راور گفت: این طرح از اول شهریورماه به مدت یک هفته با حضور ۱۳۰ دانشجوی بسیجی جهادگر در قالب ۵ گروه دندانپزشکی، ۲ گروه پزشکی شامل متخصصین زنان، اطفال و داخلی و همچنین ۲ گروه آموزش سلامت و فرهنگی جهت آموزش موارد سلامت و بهداشت جامعه و ترویج مسائل دینی و فرهنگی هستند.
شایان ذکر است: در پایان پس از بررسی مسائل و مشکلات شهرستان قرار شد ۵ گروه دندانپزشکی در روستاهای طرز، فیض آباد، خورند، ده علی و شهرآباد مستقر شده و مردم محروم روستاهای اطراف در این مناطق جهت رفع مشکلات بهداشتی دهان و دندان از خدمات رایگان بهره مند شوند و یک گروه پزشکان متخصص در برخی از مناطق نظیر روستاهای طرز، فیض آباد، کوه جهر، ده علی، تقی آباد، شهرآباد و بعضی از مناطق شهر راور بصورت روزانه مستقر شده تا از خدمات آنان استفاده گردد و دو گروه آموزش سلامت و فرهنگی بصورت مشترک در روستاهای طرز، فیض آباد، کوهجهر و روستاهای خورند و حومه ارائه خدمت نمایند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات