خبرهای داغ:
مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه ملكان:
خبرگزاری بسیج: مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه ملكان در نشست سياسي فرماندهان حوزه ها و گردان هاي الزهرا(س) این ناحیه گفت: بايد دقت داشته باشيم كه رهبري و حضور مردم عامل ماندگاري انقلاب اسلامي است و بايد با همه توان در جهت پشتيباني از ولايت فقيه در همه صحنه ها حاضر باشيم.
کد خبر: ۸۷۲۵۵۵۰
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام روح اله مهدي نيا در ادامه افزود: اظهارنظرهاي ساده انگارانه در رابطه با برجام، نوعي نفوذ فكري در اركان كشور است و اينگونه اظهار نظرها براي مردم دلير و بصير ايران اسلامي قابل قبول نبوده و اينگونه وادادگي در عرصه هاي سياسي و فرهنگي براي مردم مسلمان قابل پذيرش نيست و به نوعي مردم را به حيرت انداخته است.

وي بیان كرد: مردم انتظار دارند مسئولان به وظايف فرهنگي و انقلابي خود در راستاي تقويت بنيه هاي ديني و تقويت حجاب و عفاف در جامعه عمل كنند.

حجت الاسلام مهدي نيا خاطرنشان كرد: با وجود همه مشكلات، انقلاب اسلامي همچنان در راه خود مصمم و مستحكم است و رشادت هاي مثال زدني شهيدان جبهه هاي مقاومت و دليري هاي مدافعان حرم در جبهه هاي مقاومت، آينده بهتري براي كشورمان نويد مي دهد.

وي افزود: لازمه سعادتمند شدن كشور، تربيت نيروهاي صالح و مومن براي آينده كشور اسلامي است.

به همت قسمت سياسي سپاه ملكان، نشست سياسي با حضور فرماندهان حوزه هاي خواهران و فرماندهان گردان هاي الزهرا(س) در حسينيه این ناحیه برگزار شد.

ارسال نظرات