امام جمعه موقت جیرفت گفت: آمریکا با تولید گروهکهای نظیر داعش در پی ضربه زدن به اسلام ناب است،عمق راهبردی ما سوریه است ، امت اسلامی را با دفاع از سوریه شیمی درمانی می کنیم تا ۲۵سال آینده اثری ازاسرائیل غاصب نباشد. ...
کد خبر: ۸۷۲۵۵۸۰
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان، نخستین سالگرد شهدای گمنام شهرستان رودبار جنوب عصر گذشته با حضور خانواده شهداء و مسئولان در مسجد حضرت ابوالفضل علیه السلام برگزارشد.

حجت الاسلام امین رضا کمالی امام جمعه موقت شهرستان جیرفت در این یادواره شهداء را نام آوران آسمانی دانست که در فرش گمنام و در عرش مانند ستاره ای می درخشند چرا که آنها با اهدای خون خود آزادی را به ایران هدیه کردند ودر مسابقه دنیا برنده شدند و به ما یاد دادند که نعمت دنیا تمام شدنی است.

وی ادامه داد: شهداء کسانی بودند که با خدا معامله کردند و تنها کسی که می تواند آنها را بخرد خود خداست،ایمان به خدا را در زندگیمان نهادینه کنیم شهداء این کار را انجام دادند وخداوند هم آنها را آسمانی کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه حضرت رسول(ص)کرمان بیان داشت: بعضی ها به دیدار خانواده شهداء می روند و عوام فریبی می کنند و وقتی پشت صحنه را می بینیم چیزی خلاف آن عمل می کنند.

آمریکا و اسرائیل از تفکر سردار سلیمانی ها می ترسند

حجت الاسلام والمسلمین امین رضا کمالی مهمترین دشمن جهان اسلام را آمریکا دانست و افزود: در تمامی جنایات جهان ردچای آمریکا پیداست بنابراین ما باید دشمن شناسی داشته باشیم.

امام جمعه موقت شهرستان جیرفت گفت: دشمن می داند عامل بیداری اسلامی انقلاب اسلامی ایران است و به همین دلیل در پی دشمنی و ضربه زدن به ملت ایران از طریق بشقاب های سمی است.

وی اظهار داشت: مشکل اصلی آمریکا واسرائیل باما بر سر اسلام ناب محمدی است آنها از اسلام ناب و تفکرسردار سلیمانی ها وخانواده شهداء می ترسند.

امت اسلامی را با دفاع از سوریه شیمی درمانی می کنیم

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه حضرت رسول(ص)کرمان تصریح کرد: آمریکا با تولید گروهکهای نظیر داعش در پی ضربه زدن به اسلام ناب است،عمق راهبردی ما سوریه است ما امت اسلامی را با دفاع از سوریه شیمی درمانی می کنیم تا ۲۵سال آینده اثری ازاسرائیل غاصب نباشد.

نمود اصلی استکبار چیزی جزء آمریکا نیست

وی خاطرنشان کرد: برخی از رفتار مسئولین تلفیق رابطه با غرب است و می گویند که مرگ بر آمریکا نگوید چرا که رابطه با شیطان بزرگ را دوست دارند و مسئولیت خود را فراموش کرده اند و در رابطه با ولایت نظریه پردازی می کنند آنها مسلمان پنجاه درصدی هستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه حضرت رسول(ص)کرمان گفت: اعتماد به آمریکا باعث شد ما در برجام همه چیز را پلمپ کنیم و حالا مسئولین ما برجام ۲و۳را مطرح می کنند.

امام جمعه موقت شهرستان جیرفت بیان داشت: برخی از مسئولان خوی اشرافی گری را از خود دور کنند این فیش های نجومی وحقوقی بالا آبروی انقلاب را برد.

حجت الاسلام کمالی اظهار کرد: مشکلات مردم قرار بود ۱۰۰روزه حل شود پس چه شد، مردم جنوب کرمان چندین سال است که محصولاتشان دپو ودفن می شود جطور شما مشکل را حل کردید.

وی در پایان افزود: شهداء از ما می خواهند دشمن رات بشناسیم و به دور از هر جناح سیاسی دست به دست هم بدهیم و پشتیبان انقلاب اسلامی ایران باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات