خبرهای داغ:
رئیس بنیاد مسکن کشور امروز از چند پروژه عمرانی و مسکن روستایی در روستاهای آبادان و خرمشهر بازدید کرد.
کد خبر: ۸۷۲۵۵۹۰
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۳

به گزارش بسیج به نقل از خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، علیرضا تابش امروز، 20 مردادماه به همراه معاون عمرانی استاندار، رئیس بنیاد مسکن خوزستان و جمعی دیگر از مسئولان از پروژه‌های بنیاد مسکن در روستاهای آبادان و خرمشهر بازدید کرد.

در این سفر مجتمع فرهنگی، مذهبی و رفاهی راه کربلا با مساحت 60 هزار و 881 مترمربع و با هدف خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی و کاروان‌های زیارتی راهیان نور در روستای پل نو (شهرک اول) در شهرستان خرمشهر کلنگ زنی شد.

همچنین از واحدهای مسکن مقاوم سازی شده روستای شنه شهرستان خرمشهر بازدید صورت گرفت. طرح مقاوم سازی روستایی ازسال 84 با ارائه تسهیلات بانکی کم بهره با نرخ سود 4 درصد به مبلغ 15 میلیون تومان و اعطای 5.5 میلیون تومان بلاعوض به روستائیان جهت ساخت واحد مسکونی روستایی آغاز شده است.

بازدید از پروژه طرح بهسازی و ساخت اسکله گردشگری روستای بدریه خرمشهر توسط بنیاد مسکن خوزستان که باعث مهاجرت معکوس از شهر به روستا و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در این منطقه شده از دیگر پروژه‌های بازدید شده توسط رئیس بنیاد مسکن کشور بود.

همچنین در این سفر از طرح جمع‌آوریمکانیزه فاضلاب روستای حنیشیه بازدید شد. این طرح بر اساس تفاهم نامه میان منطقه آزاد اروند و بنیاد مسکن و به صورت آزمایشی انجام شده و فاضلاب با دستگاه تصفیهبه منبعی انتقال می‌یابد و سپس از آن جهت ‌آبیاری کشاورزی و فضای سبز استفاده می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها