با حمايت بانک اقتصادنوين دومين جشنواره و نمايشگاه ملي اسباب‌بازي از 18 تا 22 مرداد 1395 برگزار مي‌شود.
کد خبر: ۸۷۲۵۵۹۷
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومي بانک اقتصادنوين، با توجه به اينکه اين بانک به عنوان تنها نماينده سازمان CYFI هماهنگ کننده برنامه هفته جهاني پول (Global money week) وظيفه ترويج فرهنگ پس انداز و آموزش بانکداري براي کودکان و نوجوانان را در جمهوري اسلامي ايران بر عهده گرفته است محصولات و خدمات مرتبط با گروه سني کودک و نوجوان را در اين نمايشگاه ارايه و معرفي خواهد نمود.

در اين راستا بانک اقتصادنوين چندي پيش "کارت نوجوان" را معرفي نمود که اين خدمت مختص گروه سني 12 تا 18 سال مي باشد و در دومين جشنواره و نمايشگاه ملي اسباب بازي از طريق غرفه اين بانک در نمايشگاه مذکور ارايه خواهد شد.

به منظور ايجاد انگيزه در نوجوانان براي بهره گيري از خدمات بانکي علاوه بر طراحي بازي‌هاي مرتبط بازار پول، در هر روز نمايشگاه جوايزي ارزشمندي به قيد قرعه تقديم نوجوانان عزيز خواهد شد.

با بهره مندي از اين خدمت نوجوانان اين گروه سني مي‌توانند با افتتاح حساب در يکي از شعب بانک اقتصادنوين در سراسر کشور ضمن آشنايي عملي به مفاهيم پولي و بانکي از سود کوتاه مدت روزشمار بهره مند شوند، ضمن اينکه کارت بانکي نيز به نام ا يشان صادر خواهد شد.

براي دريافت اين خدمت لازم است نوجوان براي نخستين بار با در داست داشتن شناسنامه و کارت ملي به همراه ولي خود به يکي از شعب بانک اقتصادنوين مراجعه کند. علاقه مندان دريافت اين خدمت مي توانند براي کسب اطلاعات بيشتر با شماره 48031000-021 مرکز سلام مهر تماس حاصل نمايند.

لازم به ذکر است دومين جشنواره و نمايشگاه ملي اسباب بازي در هشت بخش اصلي شامل برگزاري همايش يک روزه در حوزه اسباب‌بازي و سرگرمي کودکان، اجراي طرح ايده بازار اسباب‌بازي، معرفي برترين‌ها و ارزيابي طرح‌هاي ثبت شده در سال 1394 و معرفي برترين‌ها و ارزيابي اسباب‌بازي‌هاي داراي مجوز توليدي در سال 1394 و معرفي برترين‌ها برگزار خواهد شد.

برگزاري نمايشگاه عرضه و فروش اسباب‌بازي‌ها ويژه توليد کنندگان و وارد کنندگان و طراحان، برگزاري کارگاه‌هاي آموزشي در زمينه اسباب‌بازي و سرگرمي، برگزاري نشست‌هاي تخصصي در حوزه اسباب‌بازي کودکان و برگزاري نمايشگاه اسباب‌بازي‌هاي بومي و سنتي از ديگر بخش‌هاي دومين جشنواره اسباب‌بازي کانون به شمار مي‌رود.

بر اساس اين گزارش هدف از برپايي اين رويداد فرهنگي، رشد آگاهي عمومي جامعه و والدين از نيازهاي فرزندان خود در حوزه‌هاي اسباب‌بازي و سرگرمي، شناسايي و تقدير از صاحبان انديشه و تلاش‌گران در زمينه‌هاي طراحي، نرم‌افزار و توسعه دانش عمومي در اين حوزه، شناسايي و تقدير از توليدکنندگان و معرفي توليدات آن‌ها به خانواده‌ها و اطلاع‌رساني از وضعيت کل توانايي و ظرفيت موجود در زمينه اسباب‌بازي و سرگرمي است.

اين جشنواره در مرکز آفرينش‌هاي فرهنگي هنري کانون واقع در خيابان حجاب تهران برگزار خواهد شد.
ارسال نظرات