خبرهای داغ:
دانش آموز جهادگر دالاهو:

طرح هجرت موجب تقویت مبانی اعتقادی و اخلاقی دانش‌آموزان می‌شود

سپهر رستمیان گفت: براساس اهداف ارائه شده طرح هجرت موجب ایجاد تقویت مبانی اعتقادی، اجتماعی و اخلاقی دانش‌آموزان می‌شود.
کد خبر: ۸۷۲۵۶۰۲
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۴
سپهر رستمیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از دالاهو گفت: هدف از شرکت در اردوهای طرح  طرح هجرت 3 ، غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان در ایام فراغت است که علاوه بر اینکه زمینه مهارت‌ آموزی و فن‌آموزی دانش‌آموزان را فراهم می‌کند زمینه‌های بهسازی و زیباسازی فضای آموزشی را ممکن می‌کند.

این دانش آموز جهادگر اظهار کرد: بازسازی و زیباسازی مدارس از یک سو و توانمندسازی دانش‌آموزان از سوی دیگر بسترهای مناسب این طرح است که موجب شده است همه ساله تعداد زیادی از دانش‌آموزان برای حضور در این طرح ثبت‌نام کرده و در عرصه‌های سازندگی حضور یابند.

رستمیان گفت: دانش‌آموزان به عنوان نیروی جوان و کارآمد جامعه می‌توانند با حضور در عرصه‌های سازندگی و تلاش در راستای عمران و آبادانی کشور گام‌های موثری را بردارند.

وی یکی از مهم‌ترین اهدافی که برای اجرای طرح هجرت در بین دانش‌آموزان در نظر گرفته شده را ایجاد رابطه عاطفی بین دانش‌آموزان و محیط مدارس دانست.
رستمیان افزود: هنگامی که دانش‌آموزان در نوسازی و بازسازی مدارس خود همکاری و همراهی داشته باشند نسبت به محیط علاقه بیشتری پیدا کرده و در حفظ و مراقبت آن تلاش بیشتری انجام دهند.

رستمیان در پایان عنوان کرد: براساس اهداف ارائه شده طرح هجرت موجب ایجاد تقویت مبانی اعتقادی، اجتماعی و اخلاقی دانش‌آموزان می‌شود. 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار