خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج سیدالشهدا(ع) شهر آبیک بیان کرد: یادواره آبروی محله مهدیه شهر آبیک شهید علی رضایی عصر دیروز برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۲۵۶۲۰
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۴
علی ملکان فرمانده پایگاه مقاومت بسیج سیدالشهدا(ع) شهر آبیک درگفتگو با خبرگزاری بسیج با تبریک دهه مبارک کرامت و میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) و حضرت علی بن موسی الرضا(ع) بیان  کرد: یکی از نعماتی که باعث فخر و افتخار ما ایرانی می باشدو کسی در عالم از این نعمت برخوردار نیست، وجود حرم و بارگاه ملکوتی امام هشتم شیعیان و خواهر گرامی شان در این سرزمین است که باعث توجه خاص اهل بیت به این کشور و انقلاب می باشد.
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت سیدالشهدا افزود: این ذوات مقدسه هم در زمان حضورشان و هم بعد از شهادتشان عاشقان سر از پا نشناخته ای در این سرزمین داشتند که حاضر بودند جانشان را در رکابشان تقدیم کنند که شهدای هشت سال دفاع مقدس نمونه بارز این کلام است که با سربندهای یا زهرا(س) و یا حسین(ع) در مقابل رژیم متجاوز بعثی پایمردی کردند.
ملکان خاطر نشان کرد: این پایگاه برخود فرض و وظیفه می داند که ترویج ارزش هاو سلوک شهدای انقلاب اسلامی را به عنوان اصلی ترین و اولی ترین هدف برای برنامه های خود می داند و دراین راستا اولین یادواره آبروی محله مهدیه شهر آبیک که به نام شهید علی رضایی برگزار شد.
وی بااشاره به یادواره آبروی محله شهید رضایی بیان کرد: الحمدلله عصر دیروز شاهد استقبال باشکوه اهالی محله از برنامه آبروی محله در مقابل درب شهید علی رضایی بودیم که حضور مسئولین شهرستانی نیز پررنگ بود و با سخنرانی حجت الاسلام اوتارخانی مدیر کل امور مساجد استان قزوین ادامه و با ذکر مصیبت مداح اهل بیت همراه شد ودر انتها با حضور مسئولین از پدر شهید تقدیر بعمل آمد.
این مقام مسئول در انتها با اشاره به برنامه های تابستانی پایگاه مقاومت بسیج سیدالشهدا(ع) تصریح کرد: دیدار یا خانواده شهدای محله و یادواره شهدا ی 20شهید محله مهدیه جزء برنامه های تابستانه ی این پایگاه می باشد که شهدای عزیز دفاع مقدس افتخار خادمی خود را شامل این پایگاه کرده اند که انشالله لیاقت این خادمی را داشته باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها