راور میزبان خادمان حرم رضوی است

دبیر جشنواره زیر سایه خورشید در راور گفت: همزمان با دهه کرامت و در آستانه ولادت امام رضا (ع)، شهرستان راور میزبان کاروان خادمان حرم رضوی است.
کد خبر: ۸۷۲۵۶۲۱
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان، مهدی آبادی‌جو گفت: کاروان خادمان حرم رضوی برای چهارمین سال متوالی برای برگزاری جشنواره زیر سایه خورشید به کرمان می‌آید.
دبیر جشن زیر سایه خورشید راور با اشاره به اینکه دهه کرامت و ولادت امام هشتم شیعیان (ع) فرصت مغتنمی برای گسترش و نشر معرفت و معنویت دینی و ترویج معارف رضوی در جامعه است، بیان کرد: جشن زیر سایه خورشید یک برنامه سراسری از طرف بنیاد پژوهش‌های جوانان آستان قدس رضوی در سراسر کشور در دهه کرامت برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه این مراسم در راور با همت هیات رهروان شهدا و با همکاری نهادهای مختلف برنامه‌ریزی می‌شود، خاطر‌نشان کرد: خادمان حرم رضوی پنجشنبه ۲۱ مرداد ساعت ۹ صبح وارد شهر راور می‌شوند.
آبادی‌جو افزود: در ابتدای ورود، خادمان حرم رضوی با امام جمعه شهرستان دیدار و از بیماران بیمارستان علی‌بن ابیطالب عیادت می‌شود.
دبیر جشنواره زیر سایه خورشید راور خاطرنشان کرد: دیدار با خانواده شهید نورالهی و بازاریان و خانواده جانباز هژبرزاده و ایتام و… از دیگر برنامه‌های های فرهنگی این کاروان است.
وی اذعان کرد: استقبال مردمی از ساعت ۵ و ۳۰ دقیقه عصر روز پنجشنبه در گلزار شهدا از خادمان امام رضا(ع) صورت می‌گیرد و در ادامه از جشن شکوفه‌های نور ویژه دختران دیدار می‌کنند.
آبادی‌جو بیان داشت: جشن بزرگ زیر سایه خورشید با سخنرانی حجت‌الاسلام سیدحسین آقامیری و مداحی حمید عسکری و اجرای شفیع شعله‌کار از ساعت هشت شب‌ در سقاخانه ابوالفضل(ع) برگزار ‌می‌شود.
دبیر جشن زیر سایه خورشید راور ابراز داشت:‌ این جشن همراه با برافراشتن و اهتزاز پرچم گنبد منور امام رضا (ع) است.
شایان ذکر است: در حاشیه برنامه‌های در نظر گرفته شده، توزیع نمک و نبات تبرک میان شرکت کنندگان در برنامه‌ها توسط خادمان حرم امام رضا (ع) انجام می‌شود.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار