رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل گفت : هنرمندان فیلمساز بسیج اردبیل با 11 فیلم درجشنواره فیلم کوتاه «عشق و ایثار» شرکت می کنند
کد خبر: ۸۷۲۵۶۴۵
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، عظیم دشتی در جلسه شورای مرکزی انجمن فیلم بسیج هنرمندان استان گفت: جشنواره سراسری فیلم کوتاه بسیج هنرمندان کشور با عنوان «عشق ایثار» با همکاری ستاد کنگره بزرگداشت چهار هزار شهید استان گلستان در بخش های فیلم کوتاه داستانی، فیلم کوتاه مستند و نماهنگ همزمان با هفته دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

وی افزود: اولین جشنواره فیلم کوتاه «عشق و ایثار» سه بخش فیلم کوتاه داستانی، فیلم کوتاه مستند و نماهنگ برگزار می‌شود و «بازخوانی ارزش‌ها و آرمان انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس»، «جلوه‌های ایثار و شهادت»، «ولایت مداری در سیره شهدا»، «استکبارستیزی در سیره شهدا»، «شهدا و اقتدار اسلامی»، «نقش الگویی شهدا برای جوانان»، «حجاب و عفاف در سیره شهدا»، «جلوه‌های نماز و نیایش در سیره شهدا»، «سبک زندگی ایرانی و اسلامی در سیره شهدا»،«جلوه‌های استقامت و پایداری خانواده‌های معظم شهدا» از محورهای موضوعی این جشنواره است.

وی خاطرنشان کرد: هنرمندان فیلمساز بسیج استان تا به امروز 11 قطعه فیلم کوتاه جهت شرکت در جشنواره به انجمن فیلم سازمان بسیج هنرمندان استان ارایه نموده اند وسایر فیلمسازان تا سی اُم مردادماه می توانندآثار خود را به این سازمان ارایه نمایند .

دشتی گفت اثار ارایه شده به نخستین جشنواره فیلم کوتاه عشق وایثار درشهریورماه داوری وبرندگان آن در هفته دفاع مقدس معرفی خواهند شد.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان در ادامه افزود : به برترین کار گردان, برترین فیلمنامه , برترین تصویر برداری , برترین صدا بر داری , برترین تدوین , برترین بازیگر مرد , برترین بازیگر زن لوح سپاس و تندیس جشنواره به همراه جوایز نفیس اهدا خواهد شد.

دشتی در بخش پایانی سخنان خود گفت : هر فرد حداکثر با سه اثر می تواند در جشنواره حضور یابدوآثار ارسالی می بایست صرفا منطبق بر محورهای موضوعی بوده و آثار خارج از مضامین و محورهای موضوعی مورد ارزیابی قرار نخواهد گرفت و حداکثر زمان و تایم فیلم های کوتاه در بخش مستند و داستانی 20 دقیقه بوده و آثار خارج از این قاعده مورد ارزیابی قرار نخواهد گرفت..

ارسال نظرات