در نامه اي مكتوب به دبيرخانه كميسيون اقتصادي مجلس؛
نماینده مردم پارس آباد و بیله سوار در مجلس از ارایه پیشنهاد لایحه منطقه آزاد اردبيل به مغان به دبیرخانه کمیسیون اقتصادی مجلس خبر داد.
کد خبر: ۸۷۲۵۶۵۴
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از پارس آباد، دکتر شکور پورحسین در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت:در جلسه کمیسیون اقتصادی مجلس که برای بررسی لایحه ایجاد مناطق آزاد پیشنهادی دولت با حضور اكبر ترکان دبیر شورای مناطق آزاد بررسی تشکیل شده بود، شخصا حضور یافته و با ارایه پیشنهادات خود بصورت مکتوب بر لزوم تغییر نام لایحه ایجاد مناطق آزاد به مغان تاکید كردم.

وي با بيان اينكه درخواست تغییر نام این لایحه با امضای رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در دبیرخانه این کمیسیون ثبت و برای بررسی در اختیار کمیسیون قرار گرفت، گفت: با پیگیری ها و رایزنی های انجام گرفته امیدواریم این لایحه در کمیسیون اقتصادی مجلس بنام مغان تصویب و جهت تصویب نهایی در اختیار صحن مجلس قرار گیرد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی افزود: در این جلسه مقرر شد تا دولت نقشه پیشنهادی خود را جهت بررسی در اختیار این کمیسیون قرار دهد.

نماینده مردم پارس آباد و بیله سوار در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان كرد: قرار شد در جلسه بعدی کارگروه کمیسیون اقتصادی كه دوشنبه 25 مردادماه جاري برگزار مي شود اين موضوع نيز بررسي شود.

اين در حالي است كه نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس،‌ خبر از تعیین حد جغرافیای مناطق آزاد جدید توسط دولت خبر داد و گفت: جهت تأمین نظر شورای نگهبان و امکان بررسی لایحه در جلسه علنی، دولت را موظف کردیم حدود جغرافیایی مناطق آزاد هفتگانه و مناطق ویژه اقتصادی دوازده‌گانه‌ای را که بر اساس لایحه تقدیم مجلس کرده است مشخص کند.

سیدناصر موسوی لارگانی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به جلسه کمیسیون اقتصادی مجلس،‌ افزود: در جلسه امروز که با حضور اکبر ترکان دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور، معاون گمرکات کل کشور، نمایندگان دیوان محاسبات، ‌مرکز پژوهش‌ها و جمعی از نمایندگانی که در حوزه‌های انتخابیه آنها مناطق آزاد یا منطقه ویژه اقتصادی پیش‌بینی شده برگزار شد لایحه پیشنهادی دولت در خصوص ایجاد هفت منطقه آزاد و 12 منطقه ویژه اقتصادی مورد بررسی قرار گرفت.

 

تصوير نامه امضاء شده نمايندگان مردم پارس آباد، بيله سوار و گرمی در مجلس به کمیسیون اقتصادی مجلس شوراي اسلامي

ارسال نظرات