خبرهای داغ:
فرماندهان و پاسداران جان بر کف سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی برای تجدید عهد و پیمان با ولایت فقیه به دیدار نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی رفتند.
کد خبر: ۸۷۲۵۶۸۹
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، فرماندهان رده های مختلف سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی برای تجدید عهد و پیمان با ولایت فقیه پیش از ظهر امروز 21 مرداد ماه به دیدار نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی رفتند.

حجت الاسلام سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در این دیدار اظهار داشت: دشمنان نظام اسلامی از هر ابزاری استفاده می کنند و به هر جنایتی دست می زنند و جنگ همه جانبه بر علیه نظام مقدس اسلامی است اما در فرمایشات امام خامنه ای(حفظه الله) در می یابیم که ایشان با بصیرت و دشمن شناسی از تمام زوایای دینی و قضایایی که مورد مطالعه دارند از خیانت ها و نفوذ دشمن مطلع هستند.

وی با اشاره به فرمایش حکیمانه مقام معظم رهبری که فرمودند " ما خرمشهرها را در پیش داریم" افزود: فتح خرمشهرهایی که در پیش داریم یعنی ایستادگی و مقاومت در برابر نفوذ دشمن در مغزها، اندیشه ها و باورهای دینی آحاد ملت را در پیش رو داریم.

وی عنوان کرد: آنهایی که جند الله ، آنهایی که حزب الله و آنهایی که فی سبیل الله هستند یک نوبت دیگر از جنگ های چند جانبه سر برآوردند و در این نوبت طبق وعده امام خمینی(قدس سره) که در 45 سال پیش به عسکر اولادی فرمودند " این انقلاب چند مرحله دارد که ابتدا در ایران شکل می گیرد، بعد در سطح چند کشور دیگر و در نهایت در سراسر کشورهای دیگر تحولی انقلابی ایجاد می شود".

عبادی خطاب به پاسداران گفت: دعا می کنم به همه شما و به همه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران ، انسان های بیداری که جان، مال ، ناموس و حیثیت و استقلال همه ارتش های جامعه در پناه شما محفوظ است و خداوند به شما کرامت دهد.

در ابتدای این دیدار حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) به نمایندگی از تمام پاسداران و مسئولین بسیج و سپاه استان انتصاب شایسته حجت الاسلام سید علیرضا عبادی را به عنوان نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تبریک و تهنیت گفته و برای ایشان طلب توفیق روز افزون کرد.

گفتنی است، در پایان این دیدار فرماندهان رده های مختلف سپاه استان نماز جماعت ظهر و عصر را به امامت حجت الاسلام عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اقامه کردند.

شایان ذکر است، این دیدار صمیمی در دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان جنوبی برگزار شد.


 

ارسال نظرات
پر بیننده ها