خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان:

تاثیرگذارترین خبر را صادقترین و متدین ترین شخص خواهد گفت

سردار مجتبی فداء پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار و تقدیر از خبرنگاران بسیجی اظهار داشت: در جنگ سردی که بین امریکا و شوروی در جریان و تمام جهان درگیر این جنگ شده بود
کد خبر: ۸۷۲۵۷۰۳
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۳

جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار و تقدیر از خبرنگاران بسیجی اظهار داشت: در انقلاب اسلامی اکنون ظرفیتی به وجود آمده که نزدیک هزاران پایگاه و سایت خبری فارسی زبان برای خنثی کردن و مقابله با نظام اسلامی به وجود آمده است.

سردار مجتبی فداء گفت:در جنگ سردی که بین امریکا و شوروی در جریان و تمام جهان درگیر این جنگ شده بود، جبهه مقابل دنیای استکبار نزدیک به یک میلیارد و نیم جمعیت داشت، در این سالها تنها ظرفیتی که امریکا از آن استفاده کرد و اساس شوروی را زیر سئوال برد یک رسانه به عنوان رادیوی آزاد بود.

وی در ادامه گفت: با به وجود آمدن اسلام داعشی و سکولار که در منطقه راه افتاده است  افراد مختلف به دمبال این هستند که به وسیله این دو اسلام مانند دوسر قیچی  اسلام ناب و حقیقی را مورد حمله قرار دهند،که این به خاطر تهدیدی است که از انقلاب اسلامی احساس می کنند.

سردار مجتبی فدا با اشاره به وظیفه اصلی بسیج رسانه گفت باید در کنار ماموریتی که انجام می دهد دغدغه دین ، مردم ، انقلاب ، ارزشها و اسلام را داشته باشد.

وی با بیان اینکه در این دنیا وانفسا که هرکس یک طرف می باشد نقش رسانه واقعی اگر در زمان حال تاثیری از خود نشان ندهد در طول تاریخ حتما تاثیر خواهد گذاشت که دفاع مقدس را می توان بهترین مثال برای این رسانه واقعی زد.

سردار فدا در ادامه گفت رسانه باید صدای مردم را دقیق بشنود و به گوش مسئولین برساند که متاسفانه در استان ما از روی آمار تیراژ رسانه که در استان پخش می شود گویا این مطلب است که مردم ما با مطبوعات و رسانه های مکتوب خیلی انس ندارند و مطمئن باشید که تاثیرگزار ترین خبر را  صادقترین و متدین ترین شخص خواهد گفت.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار