در این کلاس آموزش روانخوانی و تجوید قران کریم در رده نوجوانان و در سطح برادران آموزش داده می شود.
کد خبر: ۸۷۲۵۷۳۱
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج؛ علی احمدی مسئول تعلیم و تربیت پایگاه شهید باکری در خصوص برگزاری کلاس های قرآن طرح تابستان این پایگاه گفت: تابستان امسال در مجموعه پایگاه شهید باکری کلاس آموزش قران کریم روزهای چهارشنبه برای رده نوجوانان در نظر گرفته شده است که این کلاس زیر نظر استاد قران اقای محمد شاد در حال برگزاری می باشد.

مسئول تعلیم و تربیت افزود: طبق سخنان مقام معظم رهبری امام خامنه ای مدظله العالی که می فرمایند اندیشه کردن در قرآن کلید نجات انسان و تقرب به خدای متعال است و جامعه اسلامی با نزدیک شدن به فهم قرآن، رشد میکند و استحکام می یابد، از این رو مجموعه شهید باکری آموزش مفاهیم قرآنی را برای رده نوجوانان و جوانان در سطح برادران در برنامه کاری خود قرار داده است.

 احمدی خاطر نشان کرد: بر اساس نظر صاحبنظران و اساتید قران کریم که معتقد هستند،  سنین نوجوانی و رشد در پسران بهترین سن برای آشنایی با آواها والحان قرآنی است از این رو مجموعه شهید باکری تصمیم داردکلاسهای آموزش صوت و لحن را نیز در سطح پایگاه برگزار نماید.
 
 فرمانده پایگاه شهید باکری گفت: با برنامه ریزی و همت شبانه روزی شورای پایگاه باتوجه به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت قاریان و حافظان قران، انشاءالله در آینده نزدیک پیشرفت چشمگیری در زمینه مباحث قرآنی در این پایگاه خواهیم داشت.
 
وی افزود: باتصمیم کارگروه آموزش ترویج فرهنگ استفاده از نهج البلاغه در زندگی در دستور کار این کارگروه قرارگرفته تا خانواده های بسیجیان را با این کتاب آشنا کنیم. 
 
 خبرنگار بسیجی: بیسیم چی
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها