گردهمایی و تجلیل از اصحاب رسانه با حضور نمایندگان اصحاب رسانه در شهرستان اشتهارد برگزار شد .
کد خبر: ۸۷۲۵۷۴۱
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج؛، به مناسبت روز خبرنگار ،گردهمایی و تجلیل از اصحاب رسانه ی شهرستان اشتهارد در ناحیه حضرت علی اکبر علیه السلام اشتهارد برگزار شد.

سرگرد مصطفی ترابی فرمانده سپاه ناحیه اشتهارد در نشست صمیمانه با خبرنگاران فعال در شهرستان اشتهارد ضمن تبریک روز خبرنگار و قدردانی از زحمات خبرنگاران شهرستان، پاسداری را یک رسالت خواند و گفت: ما پاسداری را یک شغل نمیدانیم، بلکه یک رسالت است، چرا که شغل ساعت کاری و چارچوب خاص خود را دارد در حالی که پاسداری از انقلاب روز و شب و چارچوب نمیشناسد و یک پاسدار همواره دغدغه مراقبت از انقلاب را دارد و آن را جزئی از زندگی خود میداند.

وی در ادامه تصریح کرد: شباهتی بین خبرنگاری و پاسداری وجود دارد، خبرنگاری نیز شغل نیست بلکه یک رسالت است.خبرنگار رسالتی در رسد اخبار، بررسی گزارشات وضعیت جامعه، یک صدای آزاد از مسائل این چنینی دارد که وجدان بیدار یک خبرنگار را می طلبد.

سرگرد ترابی افزود: حضرت آقا در جمله ای می فرماید "هر جایی که در آن زندگی میکنید، آنجا را مرکز تحولات دنیا بدانید” لذا شما خبرنگاران باید جایی که در آن زندگی میکنید مرکز دنیا بدانید. و مطالبه گری را در در منطقه ی خود انجام دهید.

وی در ادامه با اشاره اهمیت اقتصاد مقاومتی، گفت: اقتصاد ریشه ی مشکلات  کشور است،دشمن نیز پاشنه ی آشیل ما را پیدا کرده و با تحریم های مختلف کشور را تحت فشار قرار می دهد لذا اقصاد مقاومتی باید در کشور اجرا شود و وظیفه ی رسانه مطالبه گری در اقتصاد مقاومتی است، برای مثال در شهرک صنعتی اشتهارد چرا باید رکود حاکم باشد، چرا تولید کننده ی داخلی مارک چین را بر روی کالای خود درج  کند تا به فروش برسد.

سگرد ترابی در ادامه افزود: مطالبه گری در حوزه ی اقتصاد مقاومتی هیچ ربطی به جناح بندی ندارد و رسانه ها باید خواسته های صنعت و صنعت گران را مطالبه کنند، در ترویج مصرف کالای داخلی،حمایت از تولید داخلی و ایستادگی در مقابل واردات که ضربه به پیکره ی اقتصاد است، قدم بردارند.

فرمانده بسیج ناحیه ی اشتهارد در ادامه گفت:اگر رسانه به مسائل حزبی و جناحی خود بپردازد و به همه ی این مسائل نپردازد، اقتصاد مقاومتی را فدای دلخوشی احزاب مختلف بکند، رسالت خود را انجام نداد است.

وی در پایان صحبت های خود با اشاره به موفقیت کشور در عرصه امنیت داخلی، گفت: تمام دنیا میدانند که گروهک هایی مانند داعش و … برای به چالش انداختن ایران به وجود آمده است ولی تاکنون موفق به انجام خواسته های خود نشده اند چرا که مردم در این عرصه با روحیه ی انقلابی وارد شده اند و ما اگر در عرصه اقتصاد هم با همین روحیه وارد شویم موفق خواهیم شد.

لازم به ذکر است در پایان برنامه سرگرد ترابی لوح و هدایایی به رسم یادبود به خبرنگاران فعال در شهرستان اهدا کرد.
 
ارسال نظرات