خبرهای داغ:
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم:
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم گفت: در حوادث روز گذشته قم 15 نفر مجروح شدند.
کد خبر: ۸۷۲۵۷۴۷
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰
تصادفات قم 15 مجروح برجای گذاشت
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، محمدرضا حسنی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران، اظهار کرد: وقتی خبر واژگونی یک دستگاه تریلی در اتوبان قم - کاشان، به مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم  اطلاع داده شد، نیرو‌های اورژانس در کوتاه‌ترین زمان ممکن خود را به همراه تجهیزات لازم به محل حادثه رساندند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم از برخورد تریلی واژگون شده با دو خودروی دیگر خبر داد و گفت: در اثر واژگونی تریلی و برخورد آن با دو خودروی دیگر در مجموع 12 نفر مجروح شدند.

حسنی افزود: با حضور به موقع کارشناسان فوریت‌های پزشکی و ارسال 6 دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس توسط مرکز مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم به محل حادثه، اقدامات درمانی اولیه برای درمان مصدومان در محل حادثه انجام شد.

وی با بیان اینکه مصدومان حادثه نیاز به انجام اقدامات درمانی بیشتری داشتند، عنوان کرد: برای انجام مراحل بعدی درمانی در راستای درمان مصدومان، آنان را به‌وسیله دستگاه‌های آمبولانس به بیمارستان‌های مجهز در سطح شهر منتقل کردیم.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم همچنین از وقوع دو سانحه دیگر در اتوبان قم - تهران خبر داد و عنوان کرد: برای انجام این دو مأموریت، از اورژانس هوایی استفاده کردیم.

حسنی ادامه داد: برای انجام اقدامات درمانی اولیه و انتقال مصدومان این دو سانحه به بیمارستان‌های مجهز موجود در سطح شهر،‌ به طور همزمان،‌ دو بالگرد اورژانس 115 به همراه کارشناسان اورژانس و تجهیزات لازم را به محل وقوع حادثه در اتوبان قم - تهران اعزام شدند.

وی افزود:‌ در این دو سانحه‌ای که صبح امروز در اتوبان قم - تهران به وقوع پیوست نیز در مجموع سه نفر مجروح شدند که هر سه نفر آنان پس از دریافت خدمات درمانی اولیه در محل حادثه، توسط بالگرد‌های اورژانس به بیمارستان شهید بهشتی قم منتقل شدند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها