بیش از1000 بسیجی برای محرومیت زدایی در غالب اردو های جهادی همکاری نموده اند.
کد خبر: ۸۷۲۵۷۵۳
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده سپاه ناحیه زنجان با بیان اینکه بیش از1000 بسیجی برای محرومیت زدایی در غالب اردو های جهادی همکاری نموده اند گفت : 40 خانه محروم و نیاز مند توسط گروه جهادی در پنج سال گذشته بازسازی شده است و برای احداث ، بازسازی و محرومیت زدایی در زنجان بیش از 1 میلیارد و 300 میلیون تومان هزینه شده است.

ابوالفضل طهماسبی با بیان اینکه در پنج سال گذشته 300 میلیون تومان بسیج سازندگی در راستای احداث، بازسازی و محرومیت زدایی مناطق محروم هزینه کرده است، افزود: برای پروژه های محرومیت زدایی عام المنفعه نزدیک به یک میلیارد تومان از طریق کمک های مردمی و ارگانهای دولتی جمع آوری شده است.

وی با بیان اینکه بیش از 40 خانه محروم و نیاز مند طی پنج سال گذشته احداث و بازسازی شده است، تصریح کرد: در راستای محرومیت زدایی بیش از یک میلیارد و 300 میلیون تومان هزینه شده است.

فرمانده سپاه ناحیه زنجان با اشاره به اینکه بیش از 100گروه جهادی در پنج سال گذشته به اردو های جهادی از طریق بسیج سازندگی اعزام شده اند، افزود: شناسایی عرصه های اردو های جهادی از طریق بسیج سازندگی انجام شده است و برای محرومیت زدایی در روستا های مناطق محروم شهرستان زنجان در پنج سال گذشته اقدامات زیادی انجام شده است.

طهماسبی خاطرنشان کرد: بیش از هزار بسیجی در قالب اردوهای جهادی به روستای محروم شهرستان زنجان برای محرومیت زدایی اعزام شده اند.

وی با بیان اینکه بیش از 500 مدرسه در قالب اردو های طرح هجرت توسط دانش آموزان مرمت و نوسازی شده است، گفت: بسیج سازندگی در راستای مرمت مدارس، محرومیت زدایی، اقتصاد مقاومتی اقدامات موثری را انجام داده است.

فرمانده سپاه ناحیه زنجان با اشاره به اینکه اردو های طرح هجرت توسط دانش اموزان انجام شده است و در این عرصه بیش از دو هزار دانش اموز مشارکت داشته است، تصریح کرد: اردو های طرح هجرت با مشارکت آموزش و پرورش، کانون بسیج فرهنگیان و حوزه های مقاومت بسیج دانش آموزی سپاه ناحیه زنجان انجام شده است.

طهماسبی با بیان اینکه اردوهای جهادی با مشارکت برادران و خواهران بسیجی انجام شده است، گفت: علاوه بر محرومیت زدایی که در غالب پروژه های عمرانی صورت گرفته است فعالیت های جانبی فرهنگی، عقیدتی و تربیتی از برنامه های دیگر اردو های جهادی بوده است.

ارسال نظرات