خبرهای داغ:
با پایان یافتن 150 مسابقه

برترین‌های تنیس روی‌میز دانش‌آموزان کشور در قم معرفی شدند

رقابت‌های 2 مقطع تحصیلی تنیس روی‌میز المپیاد ورزشی دانش‌آموزان پسر کشور در قم با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۸۷۲۵۷۶۲
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۸
برترین‌های تنیس روی‌میز دانش‌آموزان کشور در قم معرفی شدند
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، در شرایطی که شهرهای مختلف ایران در فصل تابستان میزبان مسابقات رشته‌های متنوع المپیاد فرهنگی ورزشی دانش‌آموزان سراسر کشور هستند، قم از دانش‌آموزان ورزشکار شرکت کننده در رقابت‌های دو رشته ورزشی تنیس روی‌میز و بدمینتون میزبانی می‌کند.

این در حالی است که رقابت‌های رشته تنیس روی‌میز به میزبانی سالن چند منظوره مجموعه فرهنگی ورزشی مریم منطقه آذر قم برگزار می‌شود و دانش‌آموزان شرکت کننده در مسابقات رشته بدمینتون نیز به میزبانی سالن ورزشی شهید منتظری قم با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی مسوولان برگزاری این رقابت‌ها، ابتدا رقابت دانش‌آموزان تحصیل کننده در مقطع ابتدایی با حضور بیش از 20 تیم از سراسر کشور در قم به انجام رسید و در پایان مسابقات تنیس روی‌میز دانش آموزان ابتدایی کشور پینگ‌پنگ‌بازان استان‌های البرز و تهران عنوان قهرمانی را از آن خود کردند.

پینگ‌ پنگ بازان حاضر در این دوره از مسابقات در تلاش برای قرار گرفتن روی سکوهای اول تا سوم و به دست آوردن رتبه‌های برتر جدالی نزدیک و جذاب با یکدیگر داشتند و سرانجام نمایندگان استان‌های البرز و تهران عنوان نخست مسابقات انفرادی و دوبل را به خود اختصاص دادند.

با پایان رقابت‌های رشته تنیس روی‌میز المپیاد فرهنگی ورزشی دانش‌آموزان مقطع ابتدایی پسران کشور در قم، در بخش دوبل نزدیک به 50 مسابقه بین پینگ‌پنگ بازان استان‌های مختلف کشور به انجام رسید و سرانجام تیم دوبل نوید شمس از البرز و محمدامین صمدی از تهران به مقام قهرمانی دست یافت.

این در حالی است که شمس و صمدی به عنوان چهره‌های شاخص تنیس روی‌میز ایران و دارنده چندین عنوان برتر مسابقات قهرمانی کشور، در مسابقه فینال بخش دوبل برابر تیم دو نفره مبین علی‌پور و آرین خلیلی از بوشهر و آذربایجان‌غربی به میدان رفتند و در پایان یک جدال نزدیک و نفس‌گیر سه بر دو به برتری رسیدند تا عنوان قهرمانی را کسب کنند.

با مشخص شدن قهرمان و نایب‌قهرمان بخش دوبل، تیم دو نفره آرمان سلیمانی  و محمدجواد سهرابی از مرکزی به همراه تیم دوبل پویا احراری از خراسان‌جنوبی و علی خزایی از همدان به مقام سوم مشترک دست یافتند اما نمایندگان قم در این بخش رتبه‌ای به دست نیاوردند.

در پیکارهای بخش انفرادی مسابقات تنیس روی‌میز دانش‌آموزان مقطع ابتدایی سراسر کشور در قم نیز نزدیک به 100 بازی برگزار شد و سرانجام آریا نصیری و نوید شمس از البرز موفق به کسب مجوز حضور در دیدار نهایی شدند و فینال با برتری شمس و قهرمانی وی به پایان رسید.

با قطعی شدن قهرمانی نوید شمس و نایب‌قهرمانی آریا نصیری، دو پینگ پنگ باز دیگر حاضر در مرحله نهایی یعنی محمدامین صمدی از تهران و مبین علی‌پور از آذربایجان‌غربی رتبه سوم مشترک را کسب کردند و تیم دانش‌آموزان مرکزی نیز به عنوان تیم اخلاق انتخاب شد، ضمن اینکه در بخش تیمی نیز آذربایجان‌غربی با شکست تهران موفق به کسب عنوان قهرمانی این مسابقات شده بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار